Dalabrudar 2008, del 2
Vi skickade ut inbjudningarna i början av november och gifter oss i slutet av februari, alltså 4 månader innan. Det kändes lagom. Hade OSA förra helgen, dvs ca 6 veckor innan.
I övrigt har jag träffat floristen, det kändes jättebra!! Det blir ju Lotta på Idéfloran i Borlänge, hon känns kanon. Kollade på klänningen, ville veta vad jag skulle ha för frisyr och så. Jag hade ju med mig en bunt olika förslag, så när vi hade bestämt oss kändes det jättebra, jag kör på hennes förslag.
Det blir en sån här: home.gamman.se/akvavit/galleri/%7B28219D78-3188-A1B5-CD37-248CBEE52742%7D.jpg
I princip samma färg också, fast några av de små bladen kommer bli målade i kopparfärg för färgtemat. Hon föreslog också att jag skulle måla naglarna i kopparfärg
Får se om jag gör det, det vore i och för sig kul, och annorlunda.... Jag har bokat nagelförlängning på Lust & Fägring, där jag också kommer sminka mig, får se hur det känns när man kommer dit.
Nu är det mindre än 5 veckor kvar!!
Frussan, är du inne här något? Hur går det för dig, du har ju ännu kortare tid kvar!!