• Akvavit

Får man skriva såhär i folks gästböcker?

Fast bara för att nyansera detta litegrann, och jag försvarar inte någondera sidan i detta, så enligt Fru Truls mening här under så borde personen som fick detta skrivet i gästboken också ha varit tyst ibland.
    Jag gissar att upprinnelsen var en tråd där en annan person fått nog och lämnat BT och personen med gästboken hade skrivit ett väldigt provocerande inlägg där hon till och med erkände att hon inte hade en aning om vad personen som skulle lämna hade gjort.

Hmmm...blir lite rörigt när man inte vill lämna ut namn, hoppas någon förstår vad jag menar.

Jag tycker inte att personen som skrev i gästboken gjorde rätt, men vi var nog fler som reagerade mot inlägget i den tråden... som bidrog till vad som här under kallas "rena mobbingen".

fru Trul skrev 2007-11-22 12:42:36 följande:

NÄÄÄ, vem är så elak? Har man inget snällt å säga ska man inte säga nåt alls! Varför är det sån otrevlig stämmning här på BT, ibland är det ju rena mobbingen av vissa personer...
  • Akvavit

Ehh...som jag skrev så tycker jag inte alls att personen som skrev i gästboken gjorde rätt, var har ni fått det ifrån?

charmed,
    jag har inboxat dig ett meddelande.

• Akvavit

fru Trul, absolut, jag håller med!

Och för att ytterligare förtydliga mig här så tycker även jag att gästboksinlägget var onödigt och taskigt och bör tas bort.

Svar på tråden Får man skriva såhär i folks gästböcker?