GBG vettig trevlig kvinnlig gynekolog?
Hej!
Har precis flyttat från ena sidan GBG till andra och helt plöstsligt så damp det ner detta:
Du är här med inbjuden till cellprovs tagning hos XXXXXXXXXX
kl XX
dagen XXXXXXXX
Ring om du inte kan komma denna tid eller behöver recept också mm blablablablabla........
Här är ett inbetalningkort på 100kr!
VADÅ?? vaddå inbjuden? vadå utsatt tid redan? vadå 100kr? vadå får man inte ens välja manlig eller kvinnlig gynekolog/sköterska som gör det?
Va e det för fel på sveriges sjukvård som skickar ut dessa?! Visst man behöver väl göra dessa för att upptäcka tex cancer MEN vadå kasta upp ett papper i ansiktet på en som om den var obligatorisk och ändå kalla det för en inbjudan?! whatehell liksom????????????? Så himmla fräckt ja har inte ens VALT dem (även om ja flyttat till "deras" område)eller ens kontaktat dem själv om detta!
Tänk om jag är oskuld och aldrig haft sex?! HAHAHAHAHA
Nu till poängen:
Jag har en gyn klinik som jag går till men är inte nöjd. Vill byta då jag snart behöver göra en cellprov och ha nytt recept också.
Men jag vill ha nån som är vettig (vi har alldeles för många galningar inom läkarvården- spec läkare sköterskor e rätt schysta- har jag upptäckt ihop med mina 2 whiplasher) samt nån som är lugn på handen o inte bara trycker in grejer när dem gör tester eller ultraljud från insidan etc.
Helst inom GBGs området/centrum mm då jag inte e helt bra på "utanför" kanterna.
Jo så ska det vara en KVINNLIG och inte nån man för även om ja inte e råpryd så har ja verkligen inte lust o visa upp mig för okända män med just dem bitarna.
Vad kostar det föresten på klinikerna per besök? min "gammla" kostar det typ 260 eller nåt, minns inte riktigt.
Dessa har jag redan kontaktat men fick inte "plats":
*Gynekologgruppen
*Avenykliniken