Inlägg från: Ida Halmstad |Visa alla inlägg
  • Ida Halmstad

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

oj va mycket kakor jag ätit...vart på kalas. Fy får leva på vatten och knäckebröd hela veckan efter denna helg !!!!

Fitforfight- jag vill me va så där porrig *skratt*.....jag undrar jag hur det kommer att gå då vi ska fotografera...tror det e bäst å köpa hem lite alkoholhaltiga drycker...eller vad säger du Ulvatorp !!!!

• Ida Halmstad

jag ska försöka göra mig förstådd på min super dåliga engelska och ta reda på frakt....det kan gå hur som helst *skratt* !!!

• Ida Halmstad

shit jag vet inte vad jag ska börja....det blir rena grekiskan !

• Ida Halmstad

ok nu har jag skickat iväg ett mail och frågat...hoppas dom fattar lite iaf !!!!

• Ida Halmstad

Måste ha råd

Har ju bokat en fotograf men är helt osäker nu efter att ha pratat med hon vi pratade med på mässan.

Den förra fotografen skulle ha 2.700 för fotografering, redigering, material och då får man 20 bilder i vanligt litet format samt dessa på en cd skiva. Endast dessa 20, inga mer bilder.

Sen den jag pratade med på mässan hade ju antingen silverpaket eller guldpaket och silverpaketet som jag fastnade för det innehåller fotografering 4-5 timmar. En bok med 41 sidor (80-100 bilder) redigerade bilder samt att man får alla andra bilder på en skiva, dock ej redigerade, Endast de bilder som finns i boken är redigerade (80-100 bilder). Hon tar inget att komma ner till halmstad från gbg, detta paket kostar 5000 kr.

vilket låter bäst ??? jag irriterar mig över att jag inte får alla bilder av den första fotografen men visst hon är ju billigare....!!!

• Ida Halmstad

då är vi 3 som vill beställa från yourwedding..??eller nån mer?

jag va sugen på att beställa "Diamond confetti" och "Glitter snowflakes" !

• Ida Halmstad

ja jag tycker också det e skumt, men jag har frågat flera gånger. Man vill ju ha många bilder så man sedan kan välja ut själv! fick mail från hon i gbg, hon verkar riktigt bra...får se hur man ligger till ekonomiskt...

• Ida Halmstad

september 2008- klänningen är super fin, man kan ju inte se att det är en kopia !

• Ida Halmstad

fitforfight- jag har gjort en sån fotobok till min brorson en gång, superkul och det blir hur fint som helst !!!!

Vad ska man säga när man ska avboka den andra fotografen, fy det e ju lite pinsamt !!!! Men det e väl bara och säga att man kommit på andra tankar...eller ???

Nu ska jag iväg å jobba...super kul !!!! NOT !

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd