• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

guuuuuud vad fin

september2008 skrev 2008-02-20 08:39:54 följande:
    vad tycker ni om denna tiara?www.wedshop.se/index.asp
  • Pidis

Ja nu är jag hemma efter en heldag i gbg med mor och svärmor
    Hur kul som helst tills vi kom till provningen Inte en enda i min storlek där heller trots att jag frågade när jag ringde. Börjar bli lite trött på det här nu Riktigt ledsen faktiskt. Finns det inte en enda jävla butik med en klänning i strl 52
    Hört att det finns en i kungsbacka men vet inte var eller nåt såg dem på tjolöholm. Hur får man tag på dem??

Känner mig deppig nu när det gäller klänningen.

Men annars var det toppen. dem hade glömt höja priset på pappret så jag fick det för 49:- frp i alla fall så jag köpte 8 frp så jag har lite extra. Hittade till florist butiken utan problem. Dem är snälla i gbg när man frågar om vägen Hittade en jätte bra butik som säljer dans skor, Hittade en butik som säljer snygga kläder i större storlekar. samt lite annat smått och gott Jo en underklädes butik Köpte en mag inhållare eller vad det heter. Så man slipper bodyn. SÅ både bra och dåliga saker hände idag.

Nu har jag väl skrivit för mycket. Kramiz

• Pidis

Hej hop socker snopp

hur e läget idag då??

Precis ätit lunch och ska ge mig på jobbet igen.

Ha en bra dag

• Pidis

Menar du den 8 mars?

september2008 skrev 2008-02-22 08:19:00 följande:
    Ang hotellfrukost.För att kunna bestämma datum behöver vi ju veta vilka som kan vilket datum. Jag har föreslagit helgen v 10. Men har någon något annat förslag så säg till.Setptember2008- båda lördag och söndagUlvatorp- ?Fitforfight- ?Ida halmstad- ?Pidis- ?
  • Pidis

September2008- båda lördag och söndag
    Ulvatorp- ?
    Fitforfight- lördag ,söndag
    Ida halmstad- ?
    Pidis- lörda-söndag

• Pidis

Låt dem va hemma hos er så ni i alla fall kommer ut själva.
    Vad ska ni se?
    Vi ska på bio imorgon

• Pidis

NU har jag varit och provat klänningar i min mapp

Säg vad ni tycker

• Pidis

Ska ha en storlek större så den blir längre. Bättre att ta in än att lägga ner vilket är svårare. Men nu vet jag i alla fall vad jag har för strl

• Pidis

Kul att du tycker det
    På Svahns i Kungsbacka
    Vilken otrolig service dem hade där

Ida Halmstad skrev 2008-02-23 18:01:42 följande:

Pidis- gud va fin du va, super!!! känns det bättre nu när du fått prova? var va du och prova den?
  • Pidis

Ja jag håller helt med dig på det med engångskameror.
    Syrran hade det men dem flesta bilderna blev skit samma med min väninas bröllop. Och dyrt för du betalar ju för framkallningen trots att det bara är blurriga bilder.

helenaoandreas skrev 2008-02-24 00:05:43 följande:
    hej hej alla glada.pidis: jätte fin klänning.jag var oxå på ge-kås i torsdags gjorde en del fynd men blev ändå lite besviken. dem var billigare förr.hade oxå tänkt att köpa engångskameror men det var så jäkla dyrt att framkalla. plus att hade ett par kompisar som hade det och det blev många "skit " bilder. vi skall istället köpa skivor eftersom nästan alla vår vänner och bekanta har digitalkameror, så skall vi köpa kuvert och frimärke och skriva vår adress på så kan alla som har digitaklkamera ta med sig en skiva hem och ladda över bilderna. så kan man gallra lite plus att det blir mycket mycket billigare. ulvatorp: får man vara så oförskämt nyfiken och fråga vad du skall göra på kk, du kanske har skrivit det innan men jag har inte sett det. men vill oxå säga att jag var där innan jul, med inte en sån rolig grej som hände mig och dem var hur snälla och bra som helst. och jag blev jätte bra omhändertagen. har precis kommit hem från haverdal har varit ute och lyssnat på bandet och dem lät helt ok. har lagt in lite bilder nu på bil, smycke och skor. ifall någon är lite nyfiken.
  • Pidis

Den 8-9 Mars hade vi tänkt
    Texten försvann visst i förra inlägget
    Ida Halmstad skrev 2008-02-24 08:45:07 följande:

God morgon alla söta tjejer!!!Hoppas allt är bra med er och att helgen varit bra och att ni inte blåst iväg. Här har det varit en lugn helg. Vilken helg är det vi tänkte ta hotellfrukosten? Jag har nog missat det?
  • Pidis

Hej alla glada
    Jag ska åka ner till Båstad imorgon till Miriam trading eller vad nu butiken hette.
    Finns plats i bilen.
    Jag min syster och min systerdotter ska åka.
    Men vi åker tidigt.
    Dem har stora storlekar där nämligen. Det är den affären som ha en massa tiaror och kronor också.
    Ring elle messa mig.
    Först till kvarn.

Är ledig imorogn eftersom jag ska till läkaren.
    Så ska försöka tänka på annat innan *ler*

• Pidis

Fitforfight: Tror du att du kan kolla vad det skulle kosta att göra plexiglas tuber?
    Vill ha det som tårtställning nämligen.
    Olika höjder tyå 4 olika höjder och kanske olika diameter. Förstår du hur jag tänker??
    Skulle det gå att ordna?

Kramiz

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd