Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
guuuuuud vad fin
guuuuuud vad fin
Ja nu är jag hemma efter en heldag i gbg med mor och svärmor
Hur kul som helst tills vi kom till provningen Inte en enda i min storlek där heller trots att jag frågade när jag ringde. Börjar bli lite trött på det här nu Riktigt ledsen faktiskt. Finns det inte en enda jävla butik med en klänning i strl 52
Hört att det finns en i kungsbacka men vet inte var eller nåt såg dem på tjolöholm. Hur får man tag på dem??
Känner mig deppig nu när det gäller klänningen.
Men annars var det toppen. dem hade glömt höja priset på pappret så jag fick det för 49:- frp i alla fall så jag köpte 8 frp så jag har lite extra. Hittade till florist butiken utan problem. Dem är snälla i gbg när man frågar om vägen Hittade en jätte bra butik som säljer dans skor, Hittade en butik som säljer snygga kläder i större storlekar. samt lite annat smått och gott Jo en underklädes butik Köpte en mag inhållare eller vad det heter. Så man slipper bodyn. SÅ både bra och dåliga saker hände idag.
Nu har jag väl skrivit för mycket. Kramiz
Hej hop socker snopp
hur e läget idag då??
Precis ätit lunch och ska ge mig på jobbet igen.
Ha en bra dag
Menar du den 8 mars?
September2008- båda lördag och söndag
Ulvatorp- ?
Fitforfight- lördag ,söndag
Ida halmstad- ?
Pidis- lörda-söndag
Är det någon som vill och ska beställa från yourweddingcompany.com/
Jag är väldigt sugen på några små grejer.
Låt dem va hemma hos er så ni i alla fall kommer ut själva.
Vad ska ni se?
Vi ska på bio imorgon
NU har jag varit och provat klänningar i min mapp
Säg vad ni tycker
Ska ha en storlek större så den blir längre. Bättre att ta in än att lägga ner vilket är svårare. Men nu vet jag i alla fall vad jag har för strl
Kul att du tycker det
På Svahns i Kungsbacka
Vilken otrolig service dem hade där
Ida Halmstad skrev 2008-02-23 18:01:42 följande:
Ja jag håller helt med dig på det med engångskameror.
Syrran hade det men dem flesta bilderna blev skit samma med min väninas bröllop. Och dyrt för du betalar ju för framkallningen trots att det bara är blurriga bilder.
Den 8-9 Mars hade vi tänkt
Texten försvann visst i förra inlägget
Ida Halmstad skrev 2008-02-24 08:45:07 följande:
Hej alla glada
Jag ska åka ner till Båstad imorgon till Miriam trading eller vad nu butiken hette.
Finns plats i bilen.
Jag min syster och min systerdotter ska åka.
Men vi åker tidigt.
Dem har stora storlekar där nämligen. Det är den affären som ha en massa tiaror och kronor också.
Ring elle messa mig.
Först till kvarn.
Är ledig imorogn eftersom jag ska till läkaren.
Så ska försöka tänka på annat innan *ler*
Fitforfight: Tror du att du kan kolla vad det skulle kosta att göra plexiglas tuber?
Vill ha det som tårtställning nämligen.
Olika höjder tyå 4 olika höjder och kanske olika diameter. Förstår du hur jag tänker??
Skulle det gå att ordna?
Kramiz