• Pidis

Fan vad gulligt
    Ska ha något liknande *ler*

fitforfight skrev 2008-02-13 14:44:07 följande:
    Detta telegram ska jag ha som taostmastern läser upp Käre Tinny !Vill ta tillfället i akt att gratulera Till att du inte behöver leta mera Efter någon som matchar dig Det vill säga en helt perfekt tjej Du har gjort ett riktigt kap ,i frökenlistan lämnar bruden ett stort gapKöp henne godis då och dåOch du hennes livslånga kärlek kommer fåFör kvinnan vid din sida är ju helt rätt Glad, sprallig och med ett behagligt sätt Snygg, gosig och snäll Vacker, intelligent och nästan helt utan gnäll Se nu till att vårda kärleken ömt, när du idag fått kvinnan som du alltid om har drömt Du ser förresten rätt bra ut i din skrud Återstår bara lyckönskningar till din brud Och låt mig vara helt rak Den där kostymen framhäver verkligen din snygga bak! Därför vill jag nu höja mitt glas Då du idag fått kvinnan som du i framtiden med får dras Gratulerar på din stora dag, Fast ingen är lyckligare än jag! Jag älskar dig och ser fram emot att dela resten av mitt liv med dig! Puss & KramBruden
  • Pidis

Fått svar fick ju nästan direkt

Så här skrev hon

Hi Ida,

Shipping cost is about 3 times what the website quotes you for the items. We ship most items to Sweden but not everything such as larger glass items, feathers and candy/chocolates.

If you still want to order, go ahead and place your order online. Ignore the USA field and put "shipping to Sweden" in the message box. I will send a shipping quote for you to approve before we send the order.

• Pidis

Hade varit jätte trevligt.
    Kanske någon dag nästa vecka. Hade tänkt åka till Hanna Morris och kolla klänningar. Så kan vi åka dit först och så kan jag köra hem dig efteråt kanske??

Ida Halmstad skrev 2008-02-13 18:01:03 följande:

pidis- ska vi besöka gödastorp nån dag ?
  • Pidis

Wow snygga.

Kollade precis upp vad det står på gel kulorna jag köpte
    www.lafleuriste.se
    Det är ju en blomsterbutik i gbg
    Men det står bara deras namn på förpackningen.
    Kolla med dem om de kan skicka dem.
    Jag ska nog annars upp till gbg och hämta papper samt prova klänningar inom dem närmsta veckorna.

fitforfight skrev 2008-02-14 00:54:11 följande:
    Pidis: check this out!www.absolutecorsets.com/overbust-corsets/sati...Jag har frågat på Fl efter vad jhon den andra köpt sin ,men har inte fått svar.
  • Pidis

Hänger gärna med både till IKEA och Ge-Kås
    Mycket på g nu

Vad tycker ni om den där amreikanska sida??
    Frakten X3
    det fanns en hel del kul grejer.

• Pidis

Jipiiii
    Nu har pappret äntligen kommit till gbg
    Ska försöka åka och hämta det direkt efter löning.
    Men dem har höjt det med 20kr frp så 120kr extra

• Pidis

Vad läckert.
    Du kommer att vara så snygg.

fitforfight skrev 2008-02-14 23:24:18 följande:
    Jag har tagit bort det överlappande tyget på min korta klänning och sytt i vit spets så som det e på tärnklänningen .Imorgon ska jag ut och köpa sidenband. Lägger en bild i mitt galleri på hur jag tänkt mig med bandet.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd