Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
jag håller tummarna sten hårt !!!!
jag håller tummarna sten hårt !!!!
har inte fått nått svar än från den där sidan...men det e klart dem fattar väl ingenting av mitt mail *skratt*, nån annan som vill göra ett försök ?
Nu har jag iaf avbokat den fotografen jag tidigare hade bokat...det kändes inte rätt med att bara få 20 bilder !!!
Pidis- de levererar bara till usa men jag läste i en tråd att om man mailar och frågar så kan de skicka till sverige. Jag har skickat iväg ett mail men inte fått nått svar. Men min engelska är INTE den bästa *ler* !!!
Så någon annan kanske kan maila iväg en liten fråga !
ni som har gjort monogram...har ni gjort dem i photoshop ??? jag har inte det på min dator än...nån som vet om man kan göra det i annat program ???
Men jag kan inte lägga den bakom, den knappen går inte att trycka på.....fattar nada !!!
...funkar nu !!!!
skoja bara.....
ska man skriva bokstäverna i textrutor...eller ???
skriver jag bara bokstäverna går det inte med figursättning....jag e verkligen helt usel på detta !
september 2008- duktig tjej !! grattis
halloj!!
Ulvatorp- ta en liten paus från allt så ska du se att inspirationen kommer tillbaks ! säg till om du behöver hjälp med nått !
Mailade med fotografen idag, hon från mässan. Det va en tjej här inne på BT igår som frågade efter en fotograf och då rekommenderade jag hon fotografen från mässan, den fotografen som jag nu bytt till. Denna tjej gjorde en bokning hos fotografen och bara för att jag rekommenderade henne ska jag nu få en canvastavla upptryckt med en av våra bröllopsbilder...:) det va gulligt tycker jag av fotografen !!!