Hej
Hoppas att allt är bra med er tjejer såhär efter allt, jul och nyår! Måste ha ett råd från er. Jag har ju total förälskat mig i den klänning som jag har på mig i mitt galler, San Patrick. Jag vill bara ha den, har provat jätte många andra men jag jämför alla med denna. Men den är ju lite dyr (11.000) och jag vet inte om det är värt att lägga så mycket pengar på en klänning, kanske e roligare att lägga dem pengarna på en finare ring !!!
Har varit i kontakt med lillsessan här inne på bröllopstorget och hon har ju ett företag och man kan genom henne låta sy upp klänning i Kina, vet inte om ni varit inne på hennes hemsida. De klänningarna e jätte fina och de som har gått genom henne verkar super nöjda. Frågan är nu om man ska våga sy upp en kopia. Enligt Lillsessan skulle priset hamna på 5000 om man vill ha siden istället för polyester som undertyg och det är ju ett helt ok pris (inkl tull, moms m.m) Hon sa att man inte kan göra en hel kopia utan måste göra en liten ändring, t.ex. att man lägger till avtagbara axelband, vilket är helt ok !! Men jag är så osäker och nojig, tänk så blir det inte bra och klänningen blir katastrof. Den klänningen jag har provat har ju ett sådant vackert spetstyg och tänk om spetsen ser helt hemsk ut. Jag frågade lillsessan detta och hon sa att det är mycket svårt att få exakt samma spets men att de kommer att försöka att hitta ett liknande....herregud va långt det blev, hoppas att ni orkar läsa och ge mig lite råd vad jag ska göra.
Kram