Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
killar....
japp vi ska dit. väntar bara på svar från blivande barnvakten, morfadern. lite seg med att svara. som sagt killar
Vad har/ska ni köpa??? Står helt stilla i huvudet.
killar....
japp vi ska dit. väntar bara på svar från blivande barnvakten, morfadern. lite seg med att svara. som sagt killar
Vad har/ska ni köpa??? Står helt stilla i huvudet.
Ida halmstad - lördag
september2008 - vilken som helst
ulvatorp - vilken dag som helst
Fithforfight -lördag
Pidis - lördag
Är vi någon mera??? säg till i så fall
Som jag ser det så har vi nu bestämmt datum. Alltså lördagen den 9 feb
vi få ta detaljer som transport och tider lite längre framöver
vad kostar det? biljetten alltså. någon som vet?
är det samma pris om man köper på plats?? om du vet alltså
inga planer här förrutom att vi ska kolla på hus på söndag.
hade tänkt lämna ifrån sonen på lördag till söndag men det skulle visst blåsa upp till storm och efter som det i så fall hade varit farmor och farfar som bor mitt i skogen så skippar vi nog det. få se vad som händer
Jag får väl beställa min biljett oxå.
Skitsnyggt
Jag det är verkligen skit segt. Vet inte hur många gånger som jag försökte komma in igår. Bläääää
Nu har jag kommit fram till hur jag ska göra för att komma in i klänningen och ser snygg ut så klart. När andreas jobbar eftermiddag så ska jag träna 2-3 ggr. När han jobbar eftermiddag så kan jag inte träna (om jag inte hittar barnvakt) så i stället ska jag gå med i viktväktarna den veckan. Så i stället för att pröjsa 120 kr i veckan så blir det varannan.
Om det är någon som är sugen på att hänga med så säg bara till.
jättefina
vet inte om jag ska köpa något speciellt till bröllopsnatten. men jag ska nog kolla på sally och sara butiken i stan efter underkläder till klänningen
välkommen