Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
HALLÅ
HALLÅ
Jag sitter i en reception. Det ringer typ nada. Det finns saker att göra men just nu orkar jag inte. Den nya tjejen kommer på måndag och då ska jag lära upp henne. Sedan har jag inget mera jobb in bokat. Så därför är min arbetmoral noll. Villket innerbär att jag har tid över.
Känner mig lite ensam här ibland.
Hur är det själv? Vad händer? Hur går det med flytten?
Jag var ju bara uthyrd dit. Men jag hade sökt jobbet som hon den nya ska få. Så det känns lite surt att lämna över.
det är inte kul att bo i flyttlådor. Men skönt när det är över. Hoppas att du bjuder in oss någon gång. Verkar vara så snyggt.
Förresten. Alla saker som du ska ha till ditt bröllop. Om du vill sälja och ingen annan sagt något så vill jag ha första tjing. Du har ju extremt snygg smak
OCH??? hi hi hi
Ja det var verkligen full rulle. Mysigt att baka.
Säg till när du lagt in en bild på ditt hårsmycke. Är Nyfiken.
Ida Halmstad skrev 2007-12-09 17:23:36 följande:
Ja det var ett tag sedan. Men det verkar som om hela bt ligger nere pga julen. det är inte många inloggade.
Jätte snygga smycken. Gillade speciellt öronhängerna. Vad har du köpt dom och hur mycket??
Ida Halmstad skrev 2007-12-10 19:15:40 följande:
Har du inte kvar kvitto eller påse??? Annars får jag ta en beskrivning till stället när jag åker till göteborg. Det låter som en butik i min smak hihihihi
Ida Halmstad skrev 2007-12-10 21:12:00 följande:
Inte kul att vara sjuk. Hoppas att du mår bättre.
Jag ska oxå ge min syster ett presentkort på tylösand. Men det får bara användas med mig
Krya på dig
Ulvatorp - kan du inte lägga till i trådstarten när alla ska gifta sig??? När du har tid så klart.
September2008- 20 sep (jennie)