• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

ville bara skicka en kram

fitforfight skrev 2007-12-23 22:48:58 följande:
    Idag tog vår vän livet av sig ;-( körde av vägen med flit nere i hamnen. Är så himla ledsen och ingenting känns roligt. Vi håller på att planera nyårsfest ,men hur ska man kunna ha roligt när en stol står tom ?
  • Ida Halmstad

fitforfight- En stor kram till dig, tänker på dig. Gick igenom samma sak för ca ½ år sen, vet hur du känner dig, men du måste vara stark och tänka på allt fint ni hade tillsammans! kram

• Wretenstam

Hej vännen!
    Hur mår ni? Här är det skit rent ut sagt!!!
    Vi var ut och la blommor och tände ljus på platsen i kväll...
    Fattar inte...Är arg ledsen och tom allt på en gång...
    Kram på dig!

fitforfight skrev 2007-12-23 22:48:58 följande:
    Idag tog vår vän livet av sig ;-( körde av vägen med flit nere i hamnen. Är så himla ledsen och ingenting känns roligt. Vi håller på att planera nyårsfest ,men hur ska man kunna ha roligt när en stol står tom ?
  • fitforfight

allt suger ,men vi har pratat mycket om det och att "F" skulle vilja att vi har det roligt istället för att deppa. Vi var där på julafton och la blommor och tände ljus.

Ulvatorp skrev 2007-12-28 01:46:59 följande:
    Hej vännen!Hur mår ni? Här är det skit rent ut sagt!!!Vi var ut och la blommor och tände ljus på platsen i kväll...Fattar inte...Är arg ledsen och tom allt på en gång...Kram på dig!
  • Wretenstam

Håller med...vad vi än gör så får vi inte tillbaka honom så då är det bättre att göra vad han hade velat att vi skulle göra. Men det gör så jävlar ont...fick inte reda på det förrens den 26:e och då hade man ju redan läst HP så det kom som ett slag i ansiktet. Jag vet att man inte ska tänka såhär men jag kan inte låta bli...jag såg honom bara några dagar innan i stan och skulle stannat och sagt hej och gett honom ett julkram. Men jag hade bråttom som attan och tänkte att han får en kram efter jul istället...Nu kan han aldrig få den där kramen för att jag inte kunde ta mig tiden att stanna några minuter...Det hade inte gjort ngn skillnad men på ngt vis så kanske det hade känts bättre än vad det gör just nu..
    Jag hoppas att ni får en härlig nyårsafton i alla fall, känner jag "F" rätt så sitter han däruppe lite halvberusad och skålar med oss på tolvslaget.
    Kram på er och GOTT NYTT ÅR!

fitforfight skrev 2007-12-28 18:53:22 följande:
    allt suger ,men vi har pratat mycket om det och att "F" skulle vilja att vi har det roligt istället för att deppa. Vi var där på julafton och la blommor och tände ljus.
  • Wretenstam

gott nytt år på er flickor!!!

• fitforfight

Idag köpte jag mina brudskor på skostop för 179 kr!

Dom är i typ satin och offwhite och spetsiga med en rem runt vristen och kanske 9 cm klack och med bling, bling.

• Ida Halmstad

Vill önska alla ett gott nytt år, kram kram

• september2008

då var man först att skriva här detta året

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd