• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Pidis

Hej och välkommen
    Ju fler desto trevligare.
    Var kommer giftemålet äga rum?

Gott nytt på er alla!!

anelvi skrev 2008-01-03 18:43:21 följande:
    Hallå!!! Kan man vara med på denna tråd???? Är även jag från dessa trakter....och ska ha bröllop i September. Massor att fixa!!!!
  • Ida Halmstad

flickor.....

nu måste jag ha ett litet råd igen. Den ring som jag gått och trånat efter i flera år, och jag menar verkligen flera år, innan jag ens va förlovad har dom satt ner till halva priset inne på hallbergs. Vi va där inne idag och skulle titta på ringar och det va då jag såg det. De har satt ner den för att modellen är en utgående modell. Dock finns endast den ringen som dem har i butik. Kan inte beställa hem en i vitguld för det rabattpriset. Jag har ju varit helt inne på att ringen ska vara i vitguld som min förlovningsring men den ringen som dem har är i röd guld. Hon va snäll och ringde runt och hörde med andra hallbergs butiker men de hade den inte. Den kostar 17.000 annars och är nu nedsatt till 8000. Herregud...men nu är jag ju så osäker på om jag ska ta den i rödguld i och med att jag helt varit inne på vitguld. Dock ska min m2b ha en till ring i rödguld till sin förlovningsring som är i vitguld. kan jag verkligen motstå att köpa den ring jag kollat på hur länge som helst. Den är ju jätte fin i rödguld också. Märket är engelbert så det är ju verkligen ett kanonpris för en handgjort ring med den carat m.m. Titta på länken. Tips och råd tack...jag är helt förvirrad !!!!
    www.engelbertstockholm.com/images/shop/551solpav.jpg

Det är ringen med två rader diamanter

• fitforfight

Svårt val! diamanterna syns ju lite mer i vitguld med rött e ju oxå fint. Det är ju bra mycket billigare

jag gillar ju inte ens ringar så jag bryr mig inte så mycket om min,men nu har jag hittat en med en rad rött och en rad vitt guld och en rad med 20 små diamanter imellan. Dn kostar bara 2500
    Ida Halmstad skrev 2008-01-04 16:07:19 följande:

flickor.....nu måste jag ha ett litet råd igen. Den ring som jag gått och trånat efter i flera år, och jag menar verkligen flera år, innan jag ens va förlovad har dom satt ner till halva priset inne på hallbergs. Vi va där inne idag och skulle titta på ringar och det va då jag såg det. De har satt ner den för att modellen är en utgående modell. Dock finns endast den ringen som dem har i butik. Kan inte beställa hem en i vitguld för det rabattpriset. Jag har ju varit helt inne på att ringen ska vara i vitguld som min förlovningsring men den ringen som dem har är i röd guld. Hon va snäll och ringde runt och hörde med andra hallbergs butiker men de hade den inte. Den kostar 17.000 annars och är nu nedsatt till 8000. Herregud...men nu är jag ju så osäker på om jag ska ta den i rödguld i och med att jag helt varit inne på vitguld. Dock ska min m2b ha en till ring i rödguld till sin förlovningsring som är i vitguld. kan jag verkligen motstå att köpa den ring jag kollat på hur länge som helst. Den är ju jätte fin i rödguld också. Märket är engelbert så det är ju verkligen ett kanonpris för en handgjort ring med den carat m.m. Titta på länken. Tips och råd tack...jag är helt förvirrad !!!! www.engelbertstockholm.com/images/shop/551sol...Det är ringen med två rader diamanter
  • Ida Halmstad

fitforfight- Oj det va billigt, var har du hittat den ringen om man får fråga. Nä jag har inte en aning hur jag ska göra. Ska ta med min kära mamma imån och titta på den igen. Men det kanske e dumt då jag helst vill ha en i vitguld...nää jag vet inte.

• fitforfight

på albreks guld på Eurostop. Den är verklgen inte speciell ,men jag vill ju ha en ring som inte ska kännas att den är på . Då är det störst chans att jag kommer att använda den i allafall
    Ida Halmstad skrev 2008-01-04 17:15:56 följande:

fitforfight- Oj det va billigt, var har du hittat den ringen om man får fråga. Nä jag har inte en aning hur jag ska göra. Ska ta med min kära mamma imån och titta på den igen. Men det kanske e dumt då jag helst vill ha en i vitguld...nää jag vet inte.
  • september2008

ida halmstad-jag tycker att du ska köpa ringen. min f-ring är i rött guld och min v-ring ska vara i vitt. tycker att det är snyggt med två färger. det handlar ju om ganska mtcket pengar

fithforfight- så du har hittat en annan ring nu. sist vi sågs så var det en smal modell från en guldaffär på ullared- har du någon bild??

• fitforfight

Japp1 jag har hittat en ny dom har inga bilder på hemsidan och hittar ingen annan på nätet som ens är lik den.

september2008 skrev 2008-01-04 20:21:00 följande:
    ida halmstad-jag tycker att du ska köpa ringen. min f-ring är i rött guld och min v-ring ska vara i vitt. tycker att det är snyggt med två färger. det handlar ju om ganska mtcket pengarfithforfight- så du har hittat en annan ring nu. sist vi sågs så var det en smal modell från en guldaffär på ullared- har du någon bild??
  • Ida Halmstad

Herregud va min hjärna gick varm igår...att man kan ha en sån beslutångest. Nu har jag funderat lite och gjort en lite helomvändning, kanske skulle ha en tunn alliansring samt en solitärring istället. Jag har varit lite inne på att ha tre ringar förrut. Alliansringen och solitärringen ska vara samma typ som min förlovningsring, lite rund i formen. Hittade superfin bild här inne på BT.....jaja måste nog in och titta en gång till på den där ringen i guld ! Kram
    www.brollopstorget.se/Gallerier/&val=0&selected_category=4

• Ida Halmstad

Nä den där länken fungerade ju inte alls......skit samma!

• Ida Halmstad

Nu e det bara jag igen...en liten fundering till. Era vigselringar tjejer, om ni nu vet vilka ni ska ha, ska de vara handgjorda eller maskingjorda. Det där har jag också lite beslutångest över. Man ska ju förhoppningsvis ha dem ett bra tag, ska man då köpa handgjord ?? Våra förlovningsringar är maskingjorda (Schalins).....det är ju lite prisskillnad !!! Gud va jag helt plötsligt babblar på....men det e bra å få lite tips och råd ...kram igen !

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd