• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

www.maggiesottero.com/dress.aspx? e det denna?pageSize=64&page=5&style=J135

september2008 skrev 2008-01-10 15:48:05 följande:
    anledningen till att jag inte slår till med klänningen på en gång är att jag hittat en klänning i Bröllopsmagasinet nr 20/2007 sid 227-228 och 255-256. Men det står inte vart klänningen kommer ifrån. Har mailat en redaktör på tidningen men inte fått något svar.jag lägger in en bild på den om en lite stund.den är såååå mig.....
  • september2008

det var lite fel på länken. kom inte direkt till klänningen. men jag tror att jag hittade den som du menade. lik men inte samma. men jag ska kolla hela deras kollektion.
    Tack

fitforfight skrev 2008-01-10 18:47:44 följande:
    www.maggiesottero.com/dress.aspx? e det denna?pageSize=64&page=5&style=J135
  • fitforfight

Ahhh! e sur på min blivande! jag har hittat en jättebillig dator som jag vill ha ,men så får jag inte köpa den!!!! ;-(
    Min gamla e helt kass och han gillar inte att jag använder hans.

• tiniz78

Hejsan!
    Jag brukar tjuvläsa er länk lite då och då. Och är lite nyfiken på vart ni ska gifta er? Ska själv gifta mig i augusti och har lite beslutsångest om lokaler, så det skulle vara kul med lite tips och inspiration.

kram på er!

• Wretenstam

Välkommen hit!
    Jag ska gifta mig i Tönnersjö kyrka och festen kommer hållas i Tönnersjöbyggdegård.
    Bara fråga på så svarar vi...

tiniz78 skrev 2008-01-10 22:57:19 följande:
    Hejsan!Jag brukar tjuvläsa er länk lite då och då. Och är lite nyfiken på vart ni ska gifta er? Ska själv gifta mig i augusti och har lite beslutsångest om lokaler, så det skulle vara kul med lite tips och inspiration.kram på er!
  • fitforfight

vi gifter oss i snöstorps kyrka och har festen på Lions i L:a böslid (man måste nog va medlem för att låna lokalen).

tiniz78 skrev 2008-01-10 22:57:19 följande:
    Hejsan!Jag brukar tjuvläsa er länk lite då och då. Och är lite nyfiken på vart ni ska gifta er? Ska själv gifta mig i augusti och har lite beslutsångest om lokaler, så det skulle vara kul med lite tips och inspiration.kram på er!
  • Wretenstam

Vill också ha en ny...Pengar växer inte på träd har jag fått höra flera ggr om...
    Vi har en urkass bärbar och en stationär som är ganska ny och skitbra. Men jag vill ha min egen bärbara som jag kan ha med mig lite överallt,och som jag kan ha mitt photoshop program och mängder av bilder utan att få höra att jag tar upp plats på datorn. Men då får det vara en lite maffigare bärbar och det kostar ju...men ett playstation 3 för 5000:- kr kunde vi köpa... Hmmm
    Dags att bilda en motståndsrörelse mot våra envisa gubbar? *FNISS*

fitforfight skrev 2008-01-10 21:56:14 följande:
    Ahhh! e sur på min blivande! jag har hittat en jättebillig dator som jag vill ha ,men så får jag inte köpa den!!!! ;-(Min gamla e helt kass och han gillar inte att jag använder hans.
  • Wretenstam

Låter jättmysigt...men just nu ligger vi i botten med ekonomin...Vi backar 3000:- denna månaden Finns inte utrymme för någon lyxfrukost
    Så jag får nog stå över denna gången.

september2008 skrev 2008-01-10 16:02:40 följande:
    datum förslag för träff....vad säger ni tjejer om att käka frukost den 2:a eller 3:e feb???en mysig helgfrukost på hotell scandic. så att vi hinner planera hur vi ska göra med mässan i göteborg.vad sägs???
  • fitforfight

Jag har köpt den!!! www.komplett.se/k/ki.aspx

han har fått för sig att han ska ha den nya och så får jag hans gamla ,men det kan han glömma
    Han sa till mig igår att tänka över hur mycket pengar jag gör av med och jag kom fram till att det är massvis,så då gör det inget att jag gör av med lite till
    Bäst att spendera mina pengar ifrån lägenhetsförsäljningen innan vi blir gifta

Ulvatorp skrev 2008-01-11 12:57:05 följande:
    Vill också ha en ny...Pengar växer inte på träd har jag fått höra flera ggr om...Vi har en urkass bärbar och en stationär som är ganska ny och skitbra. Men jag vill ha min egen bärbara som jag kan ha med mig lite överallt,och som jag kan ha mitt photoshop program och mängder av bilder utan att få höra att jag tar upp plats på datorn. Men då får det vara en lite maffigare bärbar och det kostar ju...men ett playstation 3 för 5000:- kr kunde vi köpa... HmmmDags att bilda en motståndsrörelse mot våra envisa gubbar? *FNISS*
  • Wretenstam

Ha ha!!
    Jag gillar dig skarpt! Känns som om vi lever efter samma livsfilosofi...

fitforfight skrev 2008-01-11 13:15:59 följande:
    Jag har köpt den!!! www.komplett.se/k/ki.aspxhan har fått för sig att han ska ha den nya och så får jag hans gamla ,men det kan han glömma Han sa till mig igår att tänka över hur mycket pengar jag gör av med och jag kom fram till att det är massvis,så då gör det inget att jag gör av med lite till Bäst att spendera mina pengar ifrån lägenhetsförsäljningen innan vi blir gifta
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd