Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
eller såhär....
eller såhär....
Ja visst e dem underbara, la fram förslaget till mannen och han va helt på...så kanske blir det nått sådant, hade ju varit underbart. Man lär iaf få upp stämningen !!
Kram kram
Hallå flickor! De där namnbrickorna e väldigt poppis, har sett flera hemsidor där man kan beställa dem, de är verkligen super fina! Hoppas ni haft en bra helg, fullt upp för vissa !
Förresten har alla ni tjejer barn eller har jag missförstått...känner mig lite ensam att vara utan småttingar *ler*!
Nått nytt i bröllopsplanerna för nån, jag har börjat titta runt lite på ringar. Jag har ju hittat min drömring men vet inte om budgeten tillåter detta...vad ska ni ha för ringar ??
Kram kram
Har kollat på denna ringen. (den ringen med två rader diamanter) vill ha den i vitguld, www.engelbertstockholm.com/images/shop/551solpav.jpg
men den kostar typ 17.000 i affären och 12.000 på internet, men jag vill gärna ha en alliansring till, har provat det och det är mycket fint.
Vad är det för fotograf du bokat, pris ??
Hallå
Har lagt in några bilder på inbjudningskorten och placeringskorten jag gjort. Det vita bandet/pappret med hjärtana öppnar man för att få upp kortet. Blir faktiskt mycket nöjd !
fitforfight- jag har använt guldkartong som jag beställt på Panduro, det är mönster i kartongen, det vita är samma kartong men i vitt !!!
Hoppas att allt är bra med alla, kram
Tittar in och säger hej...det är verkligen fullt upp hela tiden. Idag har jag haft min lilla brorson här, vi har bakat pepparkakshus, pepparkakor och lussekatter...så nu e jag helt slut !!!
Har också varit i Gbg i helgen, hittade äntligen ett jätte fint hårsmycke jag ska ha i håret, helt underbart! hittade också öronhängen! Ska ta bild och lägga in i galleriet.
Hoppas att allt är bra med er annars!
Kram kram
Hej tjejer !!
har lagt upp bilder på spännet jag köpt samt på öronhängen. Köpte också idag ett par skor, ville ha ett par med låg klack samt silvriga och sprang på dessa i en affär i fbg...kostade 150 kr ....vilket kap !!!
Hoppas att allt är bra med er såhär i julruschen
september 2008- sprang runt i hela gbg för att hitta öronhängen, var ute efter lite bling bling. Sista affären jag sprang in i typ 5 min innan dem skulle stänga hittade jag dessa i. Kom inte ihåg va den hette men den låg i Nordstan, de hade hur mycket smycken som helst. jag betalade 99 kr för dem, helt galet !!
september 2008- ska försöka att ta reda på va affären heter så att du kan besöka den!
Hoppas att allt e bra med alla, idag har jag bokat fotograf, det känns bra, en sak mindre att göra!!
jag ska gifta mig den 6 december...så ni vet *ler*!!!
Kram Kram