Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
så skoj. men det är väl typiskt halmstad. alla känner alla på något sett
så skoj. men det är väl typiskt halmstad. alla känner alla på något sett
den har jag sett. jättefin men för mycket spets för min del. sedan hade ryggen inte fungerat för min del.
har nog nästan till hundra bestämmt mig för klänningen jag hittade i malmö.
har räknat lite på vad vi ska ge lotta i bensin pengar.
kom fram till att vi som åker från halmstad 100 kr och pidis 80 kr. Låter det ok??
ditt galleri går inte att se. du måste ändra inställningarna
nu funkade det. buketten var jättefin. tårtan vat inte riktigt min smak
tack. jag gillar inte heller oärlighet. vill man inte veta så ska man inte fråga tycker jag.
tårtan var inte heller ful bara inte min samk. hittar jag någon snygg så ska jag säga till
själv är jag nöjd med mitt tårt val. fast den ska vara vit i stället för brun.
Är det den tiaran som du har på bild???? Jätte fin.
Läcker klänning. Ska du ha den på kvällen eller?
Jag skulle kunna tänka mig en sväng på stan om tid finns. Gade gärna velat titta i den smyckesbutik som ida halmstad köpt sina snygga öronhängen. Men det är absolut inget måste för mig. Jag hänger med på allt
Inte kul när dom inte har i ens storlek. Var själv och kollade och det är dåligt utbud på större storlekar. Den blåa klänningen var jättefin. Jag tror att det skulle passa dig jättefint.
Om du är orolig för att tärnornas klänningar ska bli finare så låt dom ha kläningar med mattare tyg och kanske kort modell. Men det är bara mitt förslag. Det viktiga är att du känner dig nöjd och att fokus är på dig.
enkel vit med lite rosa tårta
www.markedfordessert.com/photo_gallery/gallery_wedding/gallery_strangers.html
vit med små pluttar/pälor?
www.stoneblossomflorals.com/Cakes1.html den kanske inte kommer på rätt bild. men det finns en massa snygga tårtor här
Här ifrån har jag hittat en massa länkar
www.yourweddingcompany.com/index.php/action/createCakeStyle/planId/6/
sicken tur att vi ska på mässa i morgon så vi kan spana in en massa
plus du vet ju att erika ska ju gifta sig före dig. hon kanske vill sälja den sedan *fniss