Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

jag tänker hålla mig lugn med drickandet så kameran kommer i alla fall hållas stilla. sedan hur modellerna beter sig det är en annan sak *ler*

kakor låter gott. själv har jag ätit fruktsallad med vaniljvisp.
    bara så ni inte tror att jag hela tiden äter sunt igår åt jag en barnpizza. fast den var inte god. ganska smaklös.

Ida Halmstad skrev 2008-02-10 18:13:32 följande:

oj va mycket kakor jag ätit...vart på kalas. Fy får leva på vatten och knäckebröd hela veckan efter denna helg !!!!Fitforfight- jag vill me va så där porrig *skratt*.....jag undrar jag hur det kommer att gå då vi ska fotografera...tror det e bäst å köpa hem lite alkoholhaltiga drycker...eller vad säger du Ulvatorp !!!!
  • september2008

det ser ju jättebra ut

Pidis skrev 2008-02-10 13:39:58 följande:
    Hej alla gladaLite ont i foten idag men annars är det prima härLagt in en bild på ett av ljusen jag gjort nu
  • september2008

sååååå läckert. du är ju grym.

fitforfight skrev 2008-02-10 16:40:22 följande:
    Kolla mitt galleri!!!!Hade inget att göra så jag fotade mig själv och fixade till det lite jag e ganska nöjd! vad tycks?
  • september2008

det låter ju toppen. jag har några goda drinka som jag kan.
    fast jag smuttar nog bara.

fitforfight skrev 2008-02-10 18:31:06 följande:
    När vi ska fota så får vi ha spritknytkalas där alla får bjuda dom andra på 2 favoritdrinkar.Ida Halmstad skrev 2008-02-10 18:13:32 följande:
  • september2008

glöm inte att köpa hem euroshoppers frysta hallon. perfekt att ha i fruktsalladen

Ulvatorp skrev 2008-02-10 20:26:49 följande:
    Vad skönt...ingen verkar ha tagit skada av min bilkörning igår Pidis:Hoppas foten blir bra..ingen stämmningen på G va?Ljusen blev jättebra! Nu måste jag köpa hem lite silkespapper så att jag också kan göra mina.Fitforfight:Det är silkespapper du gör monogrammet på så det är ju väldigt tunt, kan ju gå även om det är tight om plats. Fan va läckra bilderna blev! Shit nu längtar jag tills vi sak fota...Ida Halmstad:Ähm...alkoholhaltiga drycker tycker jag låter som en superbra idé!!! Ha ha bilderna kanske blir rena porrbilderna när vi väl är färdiga...*fniss*Fitforfights ide om två drinkar att bjuda övriga på låter som en kul grej.September:mmm fruktsallad lät väldigt gott! Jag vet någon som ska handla hem lite frukt i morgon...
  • september2008

behöver du hjälp såär det bara att säga till jag är inte så duktig men två huvud är ibland bättre än ett

Ida Halmstad skrev 2008-02-10 21:14:27 följande:

jag ska försöka göra mig förstådd på min super dåliga engelska och ta reda på frakt....det kan gå hur som helst *skratt* !!!
  • september2008

Här kommer länken. Den går direkt till dom snygga rosa ringarna
    smykkebutikken.com/group.asp&sub=1
    det som jag läst om ringar med 14 karat är att dom är hårdare och inte så bra att ha om man redan har en ring med högre karat. men efter som du väl bara ska ha en ring så kvittar det ju. det är ju inte heller någon som ser skillnad.

jag tänker oxå göra en fotobok. har prövat www.myphotobook.se eller var det .com??? det var helt ok men jag kommer nog att pröva något företag till.

fitforfight skrev 2008-02-10 22:33:26 följande:
    www.fotobok.com/2produkte_square.htmhär kan man göra sin egen fotobok! det ska jag lätt göra kanske skulle beställa en med linus som test så slipper jag framkalla bilder och sätta in i album och sånt tråkigt September: kan du lägga in länken till den danska ring sidan så ska jag ta mig en titt till.
  • september2008

Jag förstår att du är velig. Jag blev det oxå. Hon var ju så supertrevlig. Om jag skulle byta så blir det inte någon jätte skillnad för mig prissmässigt. Det ända är väl att vi känner till den fotograf som vi nu har bokat. Ska nog göra så att vi bokar in en fotografering med våran lilla familj och samtidigt kollar in fotografen. Vi behöver ändå något fint kort på oss själva.

Ida Halmstad skrev 2008-02-11 06:24:51 följande:

fitforfight- jag har gjort en sån fotobok till min brorson en gång, superkul och det blir hur fint som helst !!!!Vad ska man säga när man ska avboka den andra fotografen, fy det e ju lite pinsamt !!!! Men det e väl bara och säga att man kommit på andra tankar...eller ???Nu ska jag iväg å jobba...super kul !!!! NOT !
  • september2008

jag skulle oxå vilja ha dom dära diamanterna men jag kan inte bestämma mig. säg till när du skickar iväg beställningen så lovar jag att jag ska be ett svar.

fan att man är så velig hela tiden.

Ida Halmstad skrev 2008-02-10 21:42:08 följande:

då är vi 3 som vill beställa från yourwedding..??eller nån mer?jag va sugen på att beställa "Diamond confetti" och "Glitter snowflakes" !
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd