• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

Välkommen

Vi ska gifta oss mitt ute i bushen. Vrå för att vara närmare bestämmt. Där finns både kyrka och lokal.
    Ang att gifta sig ute. Hur många gäster ska ni ha? det beror ju lite på antal gäster på hur man kan fixa inför ev regn.

duotone skrev 2008-01-21 16:54:19 följande:
    Här är en till som är ny på sidan Vi har inte bestämt datum eller var vi ska vara nånstans. Kort sagt knappt bestämt nånting förutom att vi vill gifta oss i sommar. Har ringen bara.Vi vill ha borgerligt bröllop, och funderar på att vara ute vid Grimsholmen, men vad gör man om det blir dåligt väder? Var ska ni andra gifta er nånstans, och var har ni festen?
  • fitforfight

Välkommen !

Här är en till som är ny på sidan Vi har inte bestämt datum eller var vi ska vara nånstans. Kort sagt knappt bestämt nånting förutom att vi vill gifta oss i sommar. Har ringen bara.Vi vill ha borgerligt bröllop, och funderar på att vara ute vid Grimsholmen, men vad gör man om det blir dåligt väder? Var ska ni andra gifta er nånstans, och var har ni festen?
  • Wretenstam

Välkommen!

Pyron skrev 2008-01-20 21:54:04 följande:
    HejJag är relativt ny på sidan och hittade denna tråden först idag.Vi ska gifta oss i juli, den 19:e.Jag (vi) har kommit så långt som att boka lokal och bestämt hur inbjudningarna ska se ut.Jag har även provat kläning så nu vet jag hur den jag och syrran ska sy ser ut.
  • Wretenstam

Välkommen!

• september2008

klänningen som jag hittat i en tidning har jag nu lyckats hitta. Ja hitta och hitta. Jag fick ett mail från fotografen som sa att det var brudens mamma som sytt klänningen så därför finns den inte att köpa någonstanns.

• Wretenstam

Fasen vad surt...vad gör du nu då?

september2008 skrev 2008-01-21 22:26:50 följande:
    klänningen som jag hittat i en tidning har jag nu lyckats hitta. Ja hitta och hitta. Jag fick ett mail från fotografen som sa att det var brudens mamma som sytt klänningen så därför finns den inte att köpa någonstanns.
  • fitforfight

www.kanaccasbridal.com/shopexd.asp

www.kanaccasbridal.com/shopdisplayproducts.asp&cat=CKS

kanaccasbridal.com/shopexd.asp

kanaccasbridal.com/shopexd.asp

här e några klänningar du kan titta på

september2008 skrev 2008-01-21 22:26:50 följande:
  • september2008

jag har ju kollat på en annan klänning. den är ju jättefin men helt annorlunda jämfört med den i tidningen.
    Funderade på att boka tid hos hanna morris bara för att kolla läget. Någon som är sugen på att hänga med och prova?

Ulvatorp skrev 2008-01-21 22:44:22 följande:
    Fasen vad surt...vad gör du nu då?
  • Pidis

Hej hej

Jag har bokat tid på Castelle den 7 februari.
    mamma, mormor och syrran ska hänga med som smakprov.
    Ska bli spännande.

september2008 skrev 2008-01-22 11:27:39 följande:
    jag har ju kollat på en annan klänning. den är ju jättefin men helt annorlunda jämfört med den i tidningen.Funderade på att boka tid hos hanna morris bara för att kolla läget. Någon som är sugen på att hänga med och prova?
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd