• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Pyron

Hej

Oj vad ni skriver.
    Jag ska beställa en biljett till mässan i göteborg. Ska bli så roligt att komma hemmifrån och vara med om något sådant.

Jag har varit och provat klänning, den satt bara sååå bra, men så kostar den ca 6000. Vilket jag tycker är mycket. Men syrran sa att en sån ska vi nog klara av att sy själva. Så det är vad vi ska göra.

Igårkväll tror jag att jag har bestämt vilken fotograf vi ska ha, det blir antagligen: www.eventphoto.se/ .

Sen är det det här med tårta. Var kommer ni att köpa? och vad kostar det?

• Wretenstam

Vi kommer antagligen anlita Nya Bäckakrogen med maten och han som håller i trådarna är från början konditor så han sa att han även gör tårta om jag vill..vill se en bild på hur den ser ut innan jag bestämmer mig.

Pyron skrev 2008-01-22 13:53:01 följande:
    HejOj vad ni skriver.Jag ska beställa en biljett till mässan i göteborg. Ska bli så roligt att komma hemmifrån och vara med om något sådant.Jag har varit och provat klänning, den satt bara sååå bra, men så kostar den ca 6000. Vilket jag tycker är mycket. Men syrran sa att en sån ska vi nog klara av att sy själva. Så det är vad vi ska göra.Igårkväll tror jag att jag har bestämt vilken fotograf vi ska ha, det blir antagligen: www.eventphoto.se/ .Sen är det det här med tårta. Var kommer ni att köpa? och vad kostar det?
  • Ida Halmstad

Halloj

Har alla köpt biljetter till gbg ??? Vilka blir vi, hur gör vi med transport ???

• Ida Halmstad

Kan vi inte träffas nån dag...jag har ju inte träffat er än, hade varit roligt att få lite ansikten innan gbg resan ??? Nån som vill träffas ??
    Kram Kram

• Pyron

Jag har tänkt att bara var där på lördagen.
    Men jag ska sova över till söndagen. Ska vara skönt att få vara bara vuxen någon gång. utan barnen en natt ;)

Men jag träffar gärna er andra där. För det är nog inte så kul att gå själv.

• september2008

nej. inte jag men jag får väl göra det nu. känner grupptrycket hahaha

Ida Halmstad skrev 2008-01-22 15:29:11 följande:

HallojHar alla köpt biljetter till gbg ??? Vilka blir vi, hur gör vi med transport ???
  • september2008

Jag vill absolut träffas.

Ida Halmstad skrev 2008-01-22 15:33:35 följande:

Kan vi inte träffas nån dag...jag har ju inte träffat er än, hade varit roligt att få lite ansikten innan gbg resan ??? Nån som vill träffas ??Kram Kram
  • september2008

vi är 5 st brudar och en bebis
    så vi behöver 2 bilar
    eller någon som är sugen på att ta tåget upp?? jag kan tänka mig det om någon annan är på.

pyron- skit kul att träffas där uppe. jag inboxar min mail adress så kan vi byta telefonnr. så kan vi leta upp varandra när vi är där
    Ska du bo på hotell själv eller ska din m2b med? Låter väldigt skönt med hotell.....*drömmer mig bort*

• fitforfight

jag åker helst bil ,har åkt nog med tåg

september2008 skrev 2008-01-22 19:06:58 följande:
    vi är 5 st brudar och en bebis så vi behöver 2 bilareller någon som är sugen på att ta tåget upp?? jag kan tänka mig det om någon annan är på.pyron- skit kul att träffas där uppe. jag inboxar min mail adress så kan vi byta telefonnr. så kan vi leta upp varandra när vi är där Ska du bo på hotell själv eller ska din m2b med? Låter väldigt skönt med hotell.....*drömmer mig bort*
  • Ida Halmstad

för mig spelar det ingen roll om vi tar tåg el bil, dock har jag svårt att ta vår bil då mannen jobbar den helgen ! Men det kanske går att lösa iaf.

Ska vi ta en fika nån dag eller ???

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd