Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
Ha ha!!
Jag gillar dig skarpt! Känns som om vi lever efter samma livsfilosofi...
Ha ha!!
Jag gillar dig skarpt! Känns som om vi lever efter samma livsfilosofi...
Jag tycker också att jag kunde få en dator
En del av pengarna har han satt in på vårt bröllopskonto...så jag kan ju inte gnälla, tyvärr .
I samma veva hade vi ganska många utgifter så den andra delen har gått till praktiska saker som tex bilservice etc men vi har roat oss en del för pengarna också.
Ja jag kommer i morgon, känner mig kass inför morgondagen. Mkt för att man ska träffa så många gamla kompisar som man inte träffat på länge och under dessa omständigheterna.
Ni också? Sprang på Sandra Svensson på blomsterlandet som också skulle köpa blommor till i morgon.
Nä ett kort blir väl jättebra? Typ i svart/vitt, och du som kan ps:a kan ju göra ngt riktigt snyggt av det.
Har fortfarande inte en susning om hur jag vill ha mina...Vill ha ngt utöver det vanliga men som ändå är lätta att göra, det är ju ändå ett gäng man ska göra.
uh jag förstår dig...fredag och allt, då vill man hem i tid för att fira att helgen äntligen är här. Hoppas du fick dig en martini, och skönt att gubben fixade maten.
Ida Halmstad skrev 2008-01-11 18:42:55 följande:
Förresten...
Idag var vi på Nya Bäckakrogen och pratade om catering. Det verkar mkt lovande...kan ju säga nu innan jag fått offerten, vi får väl se vad jag säger om några veckor
Dom fixar rubbet inkl. porslin om jag inte är nöjd med det som finns i byggdegården. Dessutom är är han fd konditor så han kan fixa tårtan också! Känns som varje steg går i rätt riktning nu...skönt!
Kram på er flickor!
Till mässan i GBG kan jag vilken dag som...
Till den på svarta örns huset går antagligen jag och Conny.
September 2008
Hörde att Henry fått dubbelsidig öroninflammation, hur är det med honom?
Hoppas allt är bra annars!
Jag låg själv i feber hela dagen igår och var allmänt skitkass, men vaknade upp pigg och frisk i morse, fattar ingenting!
HOLY COW!!!
Gud va fin, och vad vacker du blev i den!!!
Åhhh vill beställa nuuuu!
Blev den som du tänkt dig?
Det kan ju vara min kära m2b som missuppfattat också...
Japp vi ska fira Ervin, kommer ni också?
Ska bli kuuuul!!!