Inlägg från: Wretenstam |Visa alla inlägg
  • Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Jag är från Gullbranna men är uppväxt i Fyllinge och umgicks i samma umgängeskrets som Sandra och Fidde. Hur gammal är du? Själv blir jag 27 i år...:-O
    Ola känner jag inte igen sådär... Umgicks mkt med Jonas Prahl (Svennson), Linda Prahl, Fidde Mårtensson, Lenne, ja hela det gänget...

helenaoandreas skrev 2008-01-14 22:47:52 följande:
    hej, var rätt länge sendan jag var här inne, men nu är det dax att kavla upp armarna igen. fitforfight din klänning var superfin.min påminner ganska mycket om den, skall lägga in bilder på den men den är hos en sömerska nu och blir uppsydd. har ringt och dubbelkollat kyrka och festlokal nu. harplinge kyrka och kvibille gästis. inbjudningskorten är klara. kan man redan skicka ut dem? har även ringt och bokat limo till natten , så man kan åka fint även till hotellet. fitforfight och ulvatorp är ni båda från gullbranna? är själv ifrån trönninge, men jag är nått år yngre än er tror jag. men var rätt mycket på fester där, bla hos ola fritiofsson.
  • Wretenstam
    Spännande!!!
    Bättre för lång än för kort i alla fall...
    fitforfight skrev 2008-01-14 22:54:24 följande:
    Den blev bättre! s fint sydd.Den är lite för lång ,men det är ju lätt fixat
  • Wretenstam

Vi kommer att skicka ut våra så att man får dom på vår förlovningsdag 31 mars, det blir då ca 5 mån innan. Känns ganska bra med tanke på semestertider och så...annars brukar det väl vara runt 3 mån innan tror jag.

helenaoandreas skrev 2008-01-14 23:16:17 följande:
    tack så mycket, är jätte sugen, men min sambo fyller år nästa vecka så vi skall ha kalas på lördag plus att jag jobbar på söndag. jobbar tyvärr även när det är i halmstad. men jag tackar som sagt för inbjudan. kanske kommer fler tillfällen.en fråga till er alla, när skickar ni ut era inbjudningskort , hur långt innan?
  • Wretenstam

Satt precis och frågade Conny om ngn tagit tag i present till Ervin... Inte bestämt med andra ord...vi brukar ju lägga ihop några stycken av oss. Får se, orkar inte ens tänka på det. Conny får faktiskt ta den biten.

september2008 skrev 2008-01-15 21:09:38 följande:
    killar.... japp vi ska dit. väntar bara på svar från blivande barnvakten, morfadern. lite seg med att svara. som sagt killar Vad har/ska ni köpa??? Står helt stilla i huvudet.
  • Wretenstam

Då är det nog dags att kolla runt lite och jämföra priser...
    Hur många platser tar bussen?

fitforfight skrev 2008-01-18 23:03:44 följande:
    Ulvatorp: såg att ni skulle ha buss. Vi har bokat på sennan buss och dom skulle ha 3000 kr.
  • Wretenstam

Det är Conny som kollat priserna så jag har inte riktigt koll vilket bolag det är han kollat med, men det känns som det verkligen är läge att kolla runt och jämföra priser.

fitforfight skrev 2008-01-19 09:47:25 följande:
    50 tror jag det var. Då kör dom ifrån snöstorps kyrka till l:a Böslid och sen ifrån böslid in till stan på natten.
  • Wretenstam

Fasen...hur jag än försöker bestämma mig för en layout till inbjudningarna kan jag inte bestämma mig, det finns för mkt fina. Och jag vill ju göra dom riktigt fina fast det ska vara enkelt att göra, det är ju ett x-antal inbjudningar man ska göra... Är ni andra färdiga med era?

• Wretenstam

HELL YES!!
    Fasen vad cool den blev!! Och just den bilden är ju så bra på er, jäkligt coolt med det rosa!!

fitforfight skrev 2008-01-19 10:04:16 följande:
    Jag e färdig mitt test. Jag har försökt lägga upp bilder ,men det e sååå segt. ska testa nu- Kan jag ha den rosa bilden i mitt galler i inbjudan?
  • Wretenstam

Då är det inte bara jag som haft problem med sidan?
    Igår kom jag inte in överhuvudtaget...
    Jag har mejlat dom varenda gång det krånglat men inte fått ngt svar, så i det sista skrev jag att dom inte gjorde särskilt bra reklam för sig själva genom att inte svara på mejl.
    Jag fick svar direkt efter det...
    Dom sa att dom är medvetna om det och att dom träffat driftföretaget och pratat om hur dom ska lösa det. Dom skulle tydligen investera i en ny server och även göra om sidan lite.

Får se när var och hur, känner på mig att man redan är gift när problemet är löst...

• Wretenstam

Gud va fina dom blev!!....fasen nu bara måste jag komma igång.... Jag gillade det där med infogömman.

fitforfight skrev 2008-01-19 15:03:32 följande:
    Nu har jag bilder på mina inbjudningar
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd