• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

Vem kan missa tjejen som höll på att riva hela inredningen?
    Synd att vi inte visste att det va du!

Pyron skrev 2008-02-09 22:23:29 följande:
    HejTelefonnumret låg här hemma på köksbordet, det var för att jag inte skulle glömma det. Tyvärr var det ingen hemma så jag kunde ju inte få tag på det. Attans.Men om ni såg vid dragningen vid 2 någon som höll på att välta belysningen så var det jag.Hoppas ni hade en bra dag.
  • Ida Halmstad

Godmorgon tjejer !!!

Tack för en super trevlig dag igår, massa inspiration. Min kära blivande fick nästan ha på sig öronproppar igår så som jag babblade när jag kom hem *skratt*

Fitforfight- känner du dig manad att ta lite bilder på en till..?? Blev väldigt sugen på att ge till daniel lite finfina bilder !!!!!

Är det någon som tänkt beställa från yourweddingcompany.com, läste att om man bara mailar dem och frågar så kan de skicka till ASverige. Jag hade tänkt att skicka efter, om det är nån mer skulle man ju kunna gå ihop !!!! super bra priser har dem ju iaf, dock vet man ju inte vad frakten blir !!!

• Wretenstam

Godmorgon flickor!!

Jag tackar för igår jag också!!
    Tack för hjälpen med körandet och för att ni stod ut med mig...(nu vågar ni kanske aldrig åka med mig igen... )
    Och tack för allas insats när vi fick byta hjul..
    Hur som helst så var det den trevligaste, galnaste och roligaste dagen på länge, har inte skrattat så mkt på länge!
    TACK igen tjejer!

Tog ett stopp på vägen hos mina föräldrar innan jag körde hem...dom önskade nog att dom haft öronproppar dom också .

Conny var helt slut efter en dag ensam med ungarna (nu vet han i alla fall hur jag har det varje dag...) och jag helt slut efter vår lilla tripp så vi somnade i knät på varandra i soffan vid 23-tiden...

Ida Halmstad:
    Jag har inte hunnit kolla sidan...men jag ska kollade in den så återkommer jag om jag ska ha ngt.

KRAM goa vänner!!

• september2008

jag åker gärna flera gånger med dig
    Fast gärna i en annan bil ha ha ha ha

Jag var aldeles för trött för att tjabba så andreas får nog sin del idag i stället. Somnade gotti soffan med titanic i bakgrunden

Ulvatorp skrev 2008-02-10 09:37:32 följande:
    Godmorgon flickor!!Jag tackar för igår jag också!!Tack för hjälpen med körandet och för att ni stod ut med mig...(nu vågar ni kanske aldrig åka med mig igen...)Och tack för allas insats när vi fick byta hjul..Hur som helst så var det den trevligaste, galnaste och roligaste dagen på länge, har inte skrattat så mkt på länge!TACK igen tjejer!Tog ett stopp på vägen hos mina föräldrar innan jag körde hem...dom önskade nog att dom haft öronproppar dom också .Conny var helt slut efter en dag ensam med ungarna (nu vet han i alla fall hur jag har det varje dag...) och jag helt slut efter vår lilla tripp så vi somnade i knät på varandra i soffan vid 23-tiden...Ida Halmstad:Jag har inte hunnit kolla sidan...men jag ska kollade in den så återkommer jag om jag ska ha ngt. KRAM goa vänner!!
  • fitforfight

Det är september som ska fota och jag redigera håller jag i kameran så är det bara jag själv som kommer med

Vi får väl ta en dag när vi fotar dom som vill bli fotade.

ska oxå gå in och titta på sidan.
    Ida Halmstad skrev 2008-02-10 08:18:01 följande:

Godmorgon tjejer !!!Tack för en super trevlig dag igår, massa inspiration. Min kära blivande fick nästan ha på sig öronproppar igår så som jag babblade när jag kom hem *skratt*Fitforfight- känner du dig manad att ta lite bilder på en till..?? Blev väldigt sugen på att ge till daniel lite finfina bilder !!!!!Är det någon som tänkt beställa från yourweddingcompany.com, läste att om man bara mailar dem och frågar så kan de skicka till ASverige. Jag hade tänkt att skicka efter, om det är nån mer skulle man ju kunna gå ihop !!!! super bra priser har dem ju iaf, dock vet man ju inte vad frakten blir !!!
  • september2008

skysta strumpbyxor
    skulle definitivt kunna tänka mig ett par sådana

fitforfight skrev 2008-02-10 10:46:12 följande:
    nu har jag beställt spanx higher power har hört bra om dom här på BTwww.mytights.com/mytights/2306.html
  • Ida Halmstad

september 2008- då får jag väl flörta lite med dig i och med att det är du som ska agera fotograf !!!!!
    E

• september2008

hihi mig behöver du inte flörta med. jag älskar att fotografera

Ida Halmstad skrev 2008-02-10 12:05:20 följande:

september 2008- då får jag väl flörta lite med dig i och med att det är du som ska agera fotograf !!!!!E
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd