• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Ida Halmstad

fitforfight- jag har gjort en sån fotobok till min brorson en gång, superkul och det blir hur fint som helst !!!!

Vad ska man säga när man ska avboka den andra fotografen, fy det e ju lite pinsamt !!!! Men det e väl bara och säga att man kommit på andra tankar...eller ???

Nu ska jag iväg å jobba...super kul !!!! NOT !

• Pidis

Jag funderar också på att beställa lite.
    Förvarna innan bara. Håller på att kolla läget

Ida Halmstad skrev 2008-02-10 08:18:01 följande:

Godmorgon tjejer !!!Tack för en super trevlig dag igår, massa inspiration. Min kära blivande fick nästan ha på sig öronproppar igår så som jag babblade när jag kom hem *skratt*Fitforfight- känner du dig manad att ta lite bilder på en till..?? Blev väldigt sugen på att ge till daniel lite finfina bilder !!!!!Är det någon som tänkt beställa från yourweddingcompany.com, läste att om man bara mailar dem och frågar så kan de skicka till ASverige. Jag hade tänkt att skicka efter, om det är nån mer skulle man ju kunna gå ihop !!!! super bra priser har dem ju iaf, dock vet man ju inte vad frakten blir !!!
  • september2008

Här kommer länken. Den går direkt till dom snygga rosa ringarna
    smykkebutikken.com/group.asp&sub=1
    det som jag läst om ringar med 14 karat är att dom är hårdare och inte så bra att ha om man redan har en ring med högre karat. men efter som du väl bara ska ha en ring så kvittar det ju. det är ju inte heller någon som ser skillnad.

jag tänker oxå göra en fotobok. har prövat www.myphotobook.se eller var det .com??? det var helt ok men jag kommer nog att pröva något företag till.

fitforfight skrev 2008-02-10 22:33:26 följande:
    www.fotobok.com/2produkte_square.htmhär kan man göra sin egen fotobok! det ska jag lätt göra kanske skulle beställa en med linus som test så slipper jag framkalla bilder och sätta in i album och sånt tråkigt September: kan du lägga in länken till den danska ring sidan så ska jag ta mig en titt till.
  • september2008

Jag förstår att du är velig. Jag blev det oxå. Hon var ju så supertrevlig. Om jag skulle byta så blir det inte någon jätte skillnad för mig prissmässigt. Det ända är väl att vi känner till den fotograf som vi nu har bokat. Ska nog göra så att vi bokar in en fotografering med våran lilla familj och samtidigt kollar in fotografen. Vi behöver ändå något fint kort på oss själva.

Ida Halmstad skrev 2008-02-11 06:24:51 följande:

fitforfight- jag har gjort en sån fotobok till min brorson en gång, superkul och det blir hur fint som helst !!!!Vad ska man säga när man ska avboka den andra fotografen, fy det e ju lite pinsamt !!!! Men det e väl bara och säga att man kommit på andra tankar...eller ???Nu ska jag iväg å jobba...super kul !!!! NOT !
  • september2008

jag skulle oxå vilja ha dom dära diamanterna men jag kan inte bestämma mig. säg till när du skickar iväg beställningen så lovar jag att jag ska be ett svar.

fan att man är så velig hela tiden.

Ida Halmstad skrev 2008-02-10 21:42:08 följande:

då är vi 3 som vill beställa från yourwedding..??eller nån mer?jag va sugen på att beställa "Diamond confetti" och "Glitter snowflakes" !
  • september2008

om någon har tid över så finns jag på min msn. har med mig min dator till jobbet. efter som jag sitter i en växel och det inte finns något annat för mig då det inte ringer så kan jag ju ha lite kul framför min dator i stället

så gårgärna in på msn och chatta lite med mig

ett tips till er som sitter på jobbdatorerna. man kan komma åt sin msn utan att behöva ladda ner program på jobbdatorn.
    man går bara in på www.msn.se
    sedan finns det till höger något som heter webbmessenger. klicka på den och logga in

• Pidis

Hej hallå

Har mailat till ansvariga för mässan nu och frågat om låtens namn. Försökte nynna i Andres mobil men den hittade någon annan låt. Nynnade nog inte så bra *skratt*

Men hoppas på svar.

Har nog fått tag på mer papper. Ringde till flera wettergrens i gbg. Och kom till den på Avenyn. Hon skulle presic beställa därifrån Så hon beställer till mig Jippi.
    Håll nu tummarna att det finns kvar i sortimentet.

Tjolahopp

• Pidis

Har prisuppgifter på det där metallic pappret från Matton också. 5:-st för A4 Men 50 pack 4:-st
    Dyrt men snyggt
    Tar nog det till mina festhäften om jag itne får tag på det andra från wettergrens.

• fitforfight

everlasting love var det ?

Pidis skrev 2008-02-11 12:39:39 följande:
    Hej hallåHar mailat till ansvariga för mässan nu och frågat om låtens namn. Försökte nynna i Andres mobil men den hittade någon annan låt. Nynnade nog inte så bra *skratt* Men hoppas på svar.Har nog fått tag på mer papper. Ringde till flera wettergrens i gbg. Och kom till den på Avenyn. Hon skulle presic beställa därifrån Så hon beställer till mig Jippi.Håll nu tummarna att det finns kvar i sortimentet.Tjolahopp
  • september2008

ingen som är sugen på att chatta med mig på msn?? sitter med photoshop och försöker att göra ett inbjudningskort med nedhämtade brushes från internet. den j´som jag ville ha fungerar inte. typiskt.

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd