• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Pidis

Super grattis

september2008 skrev 2008-02-11 19:28:29 följande:
    då skriver man här som 0,6 kg lättare *ler*hi hi hi hi hi
  • september2008

om du vill låna en brosch så säg till.jag har några stycken. har även en skitrosa blomma i paljetter
    jag har troligen bilder på alla så logga in på msn om du vill se. eller kom kanske ligger på cd där hemma..... det finns i alla fall bilder.

Ida halmstad - samma gäller dig med. säg till om du är intresserad

fitforfight skrev 2008-02-11 23:04:11 följande:
    Jag har beslutat mig för att försöka fixa till klänningen som jag har sytt. Ska ta bort tyget som ligger över och sätta spets så som tärnklänningen är. sen ska jag ha rosa sidenband som böjar mellan bysten och går snett nedåd. På sidenbandet ska jag ha en snygg brosch (hur fan stavas det?) i mitten.
  • fitforfight

Åhh vad snällt! ska kolla i mina egna gömmor först,efter 7 år på myrorna så borde jag väl ha köpt någon

Jag vet att jag har en röd bling,bling fjäril ,men det passar ju inte riktigt

september2008 skrev 2008-02-12 08:40:48 följande:
    om du vill låna en brosch så säg till.jag har några stycken. har även en skitrosa blomma i paljetter jag har troligen bilder på alla så logga in på msn om du vill se. eller kom kanske ligger på cd där hemma..... det finns i alla fall bilder.Ida halmstad - samma gäller dig med. säg till om du är intresserad
  • september2008

å såna gömmor är ju spännande att titta i

kolla i mitt galleri. la in några bilder på broscher som jag har

fitforfight skrev 2008-02-12 10:24:40 följande:
    Åhh vad snällt! ska kolla i mina egna gömmor först,efter 7 år på myrorna så borde jag väl ha köpt någon Jag vet att jag har en röd bling,bling fjäril ,men det passar ju inte riktigt
  • fitforfight

den runda med lite rosa va ju jättefin!!! jag har hittat 3 st än så länge här hemma ,men ingen av dom passar. Helst vill jag ha en oval ,men din funkar absolut!
    Idag ska jag gå till Ankis tyger för det är enda affären jag inte har varit på i jakt på spets

Pidi : jag hade en brousch i guld med en stor vinröd sten om det kan va något att hålla ihop din lilla fluffiga cape med?

Sen har jag ett halsband i samma stil som dina örobhängen fast i silver.

september2008 skrev 2008-02-12 10:38:50 följande:
    å såna gömmor är ju spännande att titta i kolla i mitt galleri. la in några bilder på broscher som jag har
  • september2008

jag kan försöka komma ihåg att ta med den nästa gång vi ses. då kan du få se den live.
    lycka till med spets letandet

fitforfight skrev 2008-02-12 10:46:08 följande:
    den runda med lite rosa va ju jättefin!!! jag har hittat 3 st än så länge här hemma ,men ingen av dom passar. Helst vill jag ha en oval ,men din funkar absolut!Idag ska jag gå till Ankis tyger för det är enda affären jag inte har varit på i jakt på spets Pidi : jag hade en brousch i guld med en stor vinröd sten om det kan va något att hålla ihop din lilla fluffiga cape med?Sen har jag ett halsband i samma stil som dina örobhängen fast i silver.
  • september2008

vilket hotell ska ni ha bröllopsnatten???

sitter och mailar dom hotell i halmstad som ser intresanta ut

• fitforfight

Norre katts hotell,hter väl Clarion nu?

• Pidis

Tack vad gulligt av dig men har redan ett halsband till som jag fått av farmor
    Ska fota det så fort jag fått hem det

fitforfight skrev 2008-02-12 10:46:08 följande:
    den runda med lite rosa va ju jättefin!!! jag har hittat 3 st än så länge här hemma ,men ingen av dom passar. Helst vill jag ha en oval ,men din funkar absolut!Idag ska jag gå till Ankis tyger för det är enda affären jag inte har varit på i jakt på spets Pidi : jag hade en brousch i guld med en stor vinröd sten om det kan va något att hålla ihop din lilla fluffiga cape med?Sen har jag ett halsband i samma stil som dina örobhängen fast i silver.
  • helenaoandreas

vaknade i natt med feber, har även kräkt och mått allmänt usellt i dag. typiskt. men hoppas att allt är bra med er.

september 2008:vi skall bo på grand hotel best west eller vad det heter där vid hörnan vid tågstationen. har varit och kollat runt lite överallt men det såg finast ut. plus att dem är med i njuta häftet så om dem fortsätter med det även detta året så blir det halva priset på rummer :) kan ju hålla tummarna.
    och förresten grattis till viktminskningen. var där på morgonen, men hade bara lyckats med -0,1 pinsamt, men jag fuskade lite med tårta i helgen då vi var och hälsade på ett par kompisar så jag har mig själv att skylla.

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd