• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • fitforfight

september2008: Jag har köpt penslar nu på ebay

18 st för 160 kr ikl frakt. Ska kolla kvaliteten så ska jag köpa till mig oxå

• september2008

det lät ju som ett bra pris

fitforfight skrev 2008-02-14 09:36:03 följande:
    september2008: Jag har köpt penslar nu på ebay 18 st för 160 kr ikl frakt. Ska kolla kvaliteten så ska jag köpa till mig oxå
  • september2008

är på med gekås oxå. måste bara få lönen först ganska tomt konto just nu.

fitforfight skrev 2008-02-14 09:34:47 följande:
    och så måste vi till gekås! jag känner att jag börjar på ont om tid jag måste snart betälla min strumpebandhållare och stay ups och sen något till natten problemet e att allt är inte på samma ställe och jag vill inte betala 3 fraktkostnader
  • fitforfight

det börjar bli glest på kontot här oxå Min bror fyller 30 ,en kompis fyller 30 min tärna fyller 29 och min kompis barn fyller 2 så vi har en hel del presenter att inhandla

ska ni ge nån present till tärna/bestman Toatsmaster/toastmadame?

Jag funderar på att handla nu när det fortfarande finna aal hjärtansdagspresenter kvar i handeln.

september2008 skrev 2008-02-14 10:20:52 följande:
    är på med gekås oxå. måste bara få lönen först ganska tomt konto just nu.
  • september2008

jag funderar på att antingen göra ett halsband eller öronhänge eller set till min tärna själv. Blir det inte snyggt så köper jag nog något somjag vill att hon ska ha.
    bestman vet jag inte. tycker att det ansvaret ligger på den blivande mannen.
    toastmaster har jag inte ens tänkt tanken. men det får väl bli en flaska av något som han gillar. om vi nu köper.

fitforfight skrev 2008-02-14 10:49:50 följande:
    det börjar bli glest på kontot här oxå Min bror fyller 30 ,en kompis fyller 30 min tärna fyller 29 och min kompis barn fyller 2 så vi har en hel del presenter att inhandla ska ni ge nån present till tärna/bestman Toatsmaster/toastmadame?Jag funderar på att handla nu när det fortfarande finna aal hjärtansdagspresenter kvar i handeln.
  • fitforfight

september2008: hade inte fått ikea tidningen igår,men den kom idag och det e verkligen JAG!! längtar till vi ska börja renovera min garderob i källaren !

• Pidis

Hänger gärna med både till IKEA och Ge-Kås
    Mycket på g nu

Vad tycker ni om den där amreikanska sida??
    Frakten X3
    det fanns en hel del kul grejer.

• Pidis

Jipiiii
    Nu har pappret äntligen kommit till gbg
    Ska försöka åka och hämta det direkt efter löning.
    Men dem har höjt det med 20kr frp så 120kr extra

• fitforfight

Jag la lite i varukorgen och det skulle kosta 54 dollar och då skulle frakten bli 13 dollar till usa så det skulle bli 39 dollar till sverige. E inte helt säker på att det e värt det ,men ska tänka över det lite

Jag skulle vilja ha vinkorkarna med en "diamant" på ,men man va tvungen att beställa 36 st ;-(

Pidis skrev 2008-02-14 12:33:46 följande:
    Hänger gärna med både till IKEA och Ge-KåsMycket på g nuVad tycker ni om den där amreikanska sida??Frakten X3 det fanns en hel del kul grejer.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd