• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

det blir ju jättebra

Ulvatorp skrev 2008-02-13 20:43:50 följande:
    Så flickor då var min lilla paus över...jag har lugnat mig och tagit förnuftet till fånga (tror jag åtminstone).Efter att mina tärnor varit här idag och bankat lite vett i skallen på mig så blir det nu det rosa bling pappret som kort och tapeten som remsa. Monogrammet skriver jag ut på samma blingpapper och skär ut en liten brunmetallic papp som jag sätter bakom. Det får bära eller brisa...orkar inte bry mig mer... Nu har vi också helt ändrat tärnornas klänningar...det blir dom svarta i mitt galleri fast två i rosa och en i nougat. Den ena rosa och den nougata kommer att ha spaghetti straps och den andra rosa halterneck. Dom rosa klänningarna kommer att ha nougat tyll under och vice versa. Rosetten i midjan kommer även att vara i motsatt färg.
  • Wretenstam

Ida Halmstad:
    Vad kul att det blev bra med fotografen, å vad snällt att få en canvastavla! Hon kändes så rätt när vi pratade med henne på mässan...hade jag inte redan fixat fotograf hade jag lätt anlitat henne också.
    Chefer är inte alltid så lätt...har själv varit på jobbet idag, jag är allt annat än glad. Dom har gett mitt ansvarsområde till en annan tjej på jobbet, min bästa vän på jobbet till råga på allt. Vi pratades ändå vid igår på telefon och hon sa ingenting...alla på jobbet har vetat detta i flera veckor så får jag genom en slump reda på det av en annan kollega idag.
    Hoppas att det löser sig för dig i alla fall...

fitforfight:
    ja det tycker jag var en bra idé, absolut måste vi träffas igen!
    Jag gillade ölglasen...conny fick se dom och han tyckte att vi skulle ha dom. Jag är för ölglasen eller snirklig vasen...
    Telegrammet var ju döhäftigt!! Får man lov å sno det?
    Vet du vad det där andra tyget på sidan med organzatyget är för ngt? Tror du man kan ha det som löpare?
    Ja när åker vi till IKEA? Jag åker helst igår...
    Tycker inte att det blir så konstigt att blanda det rosa med en röd tårta...Färgerna kanske skär sig en aning men va fasen...det går att fixa genom att käka upp tårtan... ( så nu har jag varit rolig...)

• fitforfight

Ulvatorp:

menar du sizoforen ? det är sånt florister använder,billigare om man beställer det hos nån florist istället. Jag hade först tänkt ha det som löpare ,men nu blir det nog något rosa omslagspapper. Eller den billiga panelgardinen på ikea som kostar 19 kr.

• Wretenstam

ja det var den jag menade...ja man kan ju använda nästan vad som helst istället...bara fantasin som sätter gränser...

fitforfight skrev 2008-02-13 21:47:38 följande:
    Ulvatorp:menar du sizoforen ? det är sånt florister använder,billigare om man beställer det hos nån florist istället. Jag hade först tänkt ha det som löpare ,men nu blir det nog något rosa omslagspapper. Eller den billiga panelgardinen på ikea som kostar 19 kr.
  • Pidis

Wow snygga.

Kollade precis upp vad det står på gel kulorna jag köpte
    www.lafleuriste.se
    Det är ju en blomsterbutik i gbg
    Men det står bara deras namn på förpackningen.
    Kolla med dem om de kan skicka dem.
    Jag ska nog annars upp till gbg och hämta papper samt prova klänningar inom dem närmsta veckorna.

fitforfight skrev 2008-02-14 00:54:11 följande:
    Pidis: check this out!www.absolutecorsets.com/overbust-corsets/sati...Jag har frågat på Fl efter vad jhon den andra köpt sin ,men har inte fått svar.
  • september2008

jag vill oxå till ikea. inte för att jag behöver något men det är ju kul att åka dit

• fitforfight

Det vore jättsnällt om du kunde köpa till mig.

Pidis skrev 2008-02-14 08:06:15 följande:
    Wow snygga.Kollade precis upp vad det står på gel kulorna jag köptewww.lafleuriste.seDet är ju en blomsterbutik i gbgMen det står bara deras namn på förpackningen.Kolla med dem om de kan skicka dem.Jag ska nog annars upp till gbg och hämta papper samt prova klänningar inom dem närmsta veckorna.
  • fitforfight

och så måste vi till gekås! jag känner att jag börjar på ont om tid jag måste snart betälla min strumpebandhållare och stay ups och sen något till natten problemet e att allt är inte på samma ställe och jag vill inte betala 3 fraktkostnader

september2008 skrev 2008-02-14 09:15:19 följande:
    jag vill oxå till ikea. inte för att jag behöver något men det är ju kul att åka dit
  • fitforfight

och så måste vi till gekås! jag känner att jag börjar på ont om tid jag måste snart betälla min strumpebandhållare och stay ups och sen något till natten problemet e att allt är inte på samma ställe och jag vill inte betala 3 fraktkostnader

september2008 skrev 2008-02-14 09:15:19 följande:
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd