• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Pidis

Hej hop socker snopp

hur e läget idag då??

Precis ätit lunch och ska ge mig på jobbet igen.

Ha en bra dag

• september2008

Extremt slött. ingen ork till något

har hittat en skitsnygg frisyr men den kräver både lös¨hår och frisör. villket leder till mera pengar än vad jag räknatmed. ska i alla fall kolla med en frisör vad detkostar innan jag dissar idén helt-

Pidis skrev 2008-02-21 12:39:47 följande:
    Hej hop socker snopphur e läget idag då??Precis ätit lunch och ska ge mig på jobbet igen.Ha en bra dag
  • Wretenstam

Ursäkta livet i telefonen igår...lillen var INTE på humör och skrek sig trött och somnade efter typ en halvtimme...
    Kan tyvärr inte på lördag gumman! Jag hade glömt att vi lovat Casper busfabriken med kusinerna, vet väl egentligen inte om jag tycker att han gjort sig förtjänt av det efter att ha kastat en av sina leksaker rakt i ansiktet på mig (fick ett litet märke!!!) för att han var arg på mig. Skrek och betedde sig allmänt illa och kallade mig för; Citat: "jävlar idiot-mamma!!!" Hur bör man reagera??? Igår sa han att jag var en dålig mamma och att jag var jättedum...jag talade om för honom att om han nu tycker att jag är en sån dålig mamma är det väl lika bra att jag packar en väska och flyttar...Han blev jätteledsen och skrek och grät och sa förlåt. Vad har hänt med min lilla charmör???? Ja en kort historia blev lång...hur som helst kan jag tyvärr inte på lördag.

pöss pöss!

september2008 skrev 2008-02-21 13:07:03 följande:
    Extremt slött. ingen ork till någothar hittat en skitsnygg frisyr men den kräver både lös¨hår och frisör. villket leder till mera pengar än vad jag räknatmed. ska i alla fall kolla med en frisör vad detkostar innan jag dissar idén helt-
  • september2008

ingen fara. har ju själv barn och vet att det går inte att få tyst på dom när man vill. plus det var ju "enligt mig" mysiga bebis skrik
    Du har verkligen en lite tonåring där hemma. Inte allt kul för självkänslan att få höra av sitt barn att man är en dålig mamma. Du får väl tänka att han har kommit på en grej som han vet att han får uppmärksamhet av. Även om det är den dålig grej. Dom vet ju alla ens knappar och tveker inte till att använda dom.

Ang lördag så vet jag inte om det blir av. Börjar känna mig krasslig. Men om Ida halmstad är på g så är jag det med. Men jag åker nog inte själv.

Ulvatorp skrev 2008-02-21 21:30:55 följande:
    Ursäkta livet i telefonen igår...lillen var INTE på humör och skrek sig trött och somnade efter typ en halvtimme...Kan tyvärr inte på lördag gumman! Jag hade glömt att vi lovat Casper busfabriken med kusinerna, vet väl egentligen inte om jag tycker att han gjort sig förtjänt av det efter att ha kastat en av sina leksaker rakt i ansiktet på mig (fick ett litet märke!!!) för att han var arg på mig. Skrek och betedde sig allmänt illa och kallade mig för; Citat: "jävlar idiot-mamma!!!" Hur bör man reagera??? Igår sa han att jag var en dålig mamma och att jag var jättedum...jag talade om för honom att om han nu tycker att jag är en sån dålig mamma är det väl lika bra att jag packar en väska och flyttar...Han blev jätteledsen och skrek och grät och sa förlåt. Vad har hänt med min lilla charmör???? Ja en kort historia blev lång...hur som helst kan jag tyvärr inte på lördag.pöss pöss!
  • september2008

Ang hotellfrukost.
    För att kunna bestämma datum behöver vi ju veta vilka som kan vilket datum. Jag har föreslagit helgen v 10. Men har någon något annat förslag så säg till.

Setptember2008- båda lördag och söndag
    Ulvatorp- ?
    Fitforfight- ?
    Ida halmstad- ?
    Pidis- ?

• Pidis

Menar du den 8 mars?

september2008 skrev 2008-02-22 08:19:00 följande:
    Ang hotellfrukost.För att kunna bestämma datum behöver vi ju veta vilka som kan vilket datum. Jag har föreslagit helgen v 10. Men har någon något annat förslag så säg till.Setptember2008- båda lördag och söndagUlvatorp- ?Fitforfight- ?Ida halmstad- ?Pidis- ?
  • september2008

eller 9:de
    vi får ju se vilka som kan när

Pidis skrev 2008-02-22 10:16:22 följande:
    Menar du den 8 mars?
  • fitforfight

September2008- båda lördag och söndag
    Ulvatorp- ?
    Fitforfight- lördag ,söndag
    Ida halmstad- ?
    Pidis- ?

• fitforfight

jag e helt slut!! Linus har hållt mig vaken flera nätter i rad så jag kan knappt tänka klart.

Ska bli underbart att åka till Malmö imorgon !

• Pidis

September2008- båda lördag och söndag
    Ulvatorp- ?
    Fitforfight- lördag ,söndag
    Ida halmstad- ?
    Pidis- lörda-söndag

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd