Ursäkta livet i telefonen igår...lillen var INTE på humör och skrek sig trött och somnade efter typ en halvtimme...
Kan tyvärr inte på lördag gumman! Jag hade glömt att vi lovat Casper busfabriken med kusinerna, vet väl egentligen inte om jag tycker att han gjort sig förtjänt av det efter att ha kastat en av sina leksaker rakt i ansiktet på mig (fick ett litet märke!!!) för att han var arg på mig. Skrek och betedde sig allmänt illa och kallade mig för; Citat: "jävlar idiot-mamma!!!" Hur bör man reagera??? Igår sa han att jag var en dålig mamma och att jag var jättedum...jag talade om för honom att om han nu tycker att jag är en sån dålig mamma är det väl lika bra att jag packar en väska och flyttar...Han blev jätteledsen och skrek och grät och sa förlåt. Vad har hänt med min lilla charmör???? Ja en kort historia blev lång...hur som helst kan jag tyvärr inte på lördag.
pöss pöss!
september2008 skrev 2008-02-21 13:07:03 följande:
Extremt slött. ingen ork till någothar hittat en skitsnygg frisyr men den kräver både lös¨hår och frisör. villket leder till mera pengar än vad jag räknatmed. ska i alla fall kolla med en frisör vad detkostar innan jag dissar idén helt-