• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

säger hon som ska ut och roa sig i helgen hahaha

funderar på att åka till ikea på söndag men inget bestämmt.

fitforfight skrev 2008-02-22 18:49:37 följande:
    Det e fullkomligt orättvist att du har varit på Gekås!! *gråter krokodiltårar* Ida Halmstad skrev 2008-02-22 18:29:05 följande:
  • Pyron

Jag har en liten fundering angående min kläning.
    Jag vill ha lila detaljer, då är frågan: ska bara pärlorna vara lila eller bara brodyret, eller både och?

• Pidis

NU har jag varit och provat klänningar i min mapp

Säg vad ni tycker

• Pidis

Ska ha en storlek större så den blir längre. Bättre att ta in än att lägga ner vilket är svårare. Men nu vet jag i alla fall vad jag har för strl

• Ida Halmstad

Pidis- gud va fin du va, super!!! känns det bättre nu när du fått prova? var va du och prova den?

• Wretenstam

Hej svejs!

Vi skulle också gått och sett Jumper, men ikväll...men det blev det inget med då Casper legat och tokkräkt sen kl01.00 i natt...Han kräker forfarande och får inte behålla någonting, han kräker tom upp 3 tsk vätskeersättning - nu är jag en orolig mamma då han inte ens orkar gå till toan själv. Jag är helt slut och kan knappt tänka.

För övrigt har vi fått menyförslagen och ska se över dom...vi är inte riktigt ense på den punkten..
    Nu bara längtar jag till onsdag så att jag kan få besöket på KK överstökat och förhoppningsvis komma igång med bröllopsplanerna igen...
    Jag har förresten förfrågat min goda vän Anna om hon kunde tänka sig vara toastmadame, vilket hon med glädje tackade ja till!!! Jag är världens lyckligaste - det har hängt över mig länge nu, men nu är det klart!!

• Wretenstam

Hej och håååå vad fin du blev!!!!
    Den var hur fin som helst!!

Pidis skrev 2008-02-23 17:15:03 följande:
    NU har jag varit och provat klänningar i min mappSäg vad ni tycker
  • Wretenstam

Hör att det verkligen är hög tid att ta sig till Gekås...
    Hade inte en tanke på att man kunde hitta engångskameror där!!Jättebra ju!

Ida Halmstad skrev 2008-02-22 18:29:05 följande:

Precis hemkommen från en heldag på gekås...super roligt, knappt nått folk så det va verkligen helt underbart att gå där inne.Fitforfight- sådana där kulor som vi såg i gbg, som man kan ha i en vas som dekoration hade dem på gekås. Dock va de redan kulor, de låg typ i vatten (i en burk). Ganska stor burk, tror de kostade 29 kr. vet inte om Pidis köpte till dig nu när hon va i gbg, annars finns de där uppe om du snart ska dit. Hoppas du får en helmysig helg, drick inte för mycket :) !!!September 2008- Kan inte följa med imorgon, men det kanske e bäst om stormen ska hålla på imån med. Men jag vill absolut följa med en annan dag. Rihanna hade varit mysigt om man haft pengar, måste verkligen tänka på vart man lägger de små slantarna detta året :) !! Hoppas att du kommer iväg iaf! Hoppas också att ni kommer iväg ikväll, helt sjukt va det blåser, det va inte roligt att åka motorvägen nu när vi skulle hem.Köpte en super fin gästbok på gekås, 29 kr...sen köpte jag engångskameror som jag ska göra om lite också mycket billigt!!!Hoppas att ni alla får en super mysig fredag, kram kram
  • Wretenstam

Jag är ju inget fan av färgade brodyrer på bröllopsklänningar så jag tycker nog att du bara ska ha lila pärlor, men det är mitt tycke...

Pyron skrev 2008-02-23 12:04:03 följande:
    Jag har en liten fundering angående min kläning.Jag vill ha lila detaljer, då är frågan: ska bara pärlorna vara lila eller bara brodyret, eller både och?
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd