Göteborgsbrudar 2008 del 2
MrsD: vi har inte varit där, men har bestämt (inte bokat än) att åka dit på bröllopsresa i okt/nov nästa år. Verkar så härligt!
MrsD: vi har inte varit där, men har bestämt (inte bokat än) att åka dit på bröllopsresa i okt/nov nästa år. Verkar så härligt!
Fick också biljetter till Bruce! Ståplatser, tycker det är bäst, men det är ju skönt att sitta i väntan på att konserten börjar. Igår bokades Kent-biljetter också, och nu måste vi bestämma oss för vilken av Winnerbäcks konserter vi vill gå på, och boka det också. Älskar konserter, och det är så roligt att ha det att se fram emot!
Astriden - var det du som klippte dig på Make Me igår? Det gjjorde jag!
Ja, Astriden, det var verkligen ett sammanträffande. Fattade inte det riktigt då, men sen när jag gick in här igen så slog det mig... Jo, jag blev nöjd med håret, men frisören var lite osäker bara. Men nu har jag ju prel.bokat det till bröllopet, så det blir nog där i alla fall. Har du klippt dig där länge?
Hej tjejer!
Jag funderar över liveband på festen. Är det någon som ska ha det och har ni då något band att rekommendera? Det är ju svårt att bara gå på annonser, så jag tänkte höra med er!
Min frisör har precis slutat på Mazi... Det är en jättebra salong, verkligen! Har klippt mig hos en annan där också, och hon var också väldigt bra, men det är ju alltid skönt att ha "sin" frisör.
Jag tänkte mig manschettknappar i silver, kanske från www.namnsmycken.com/man.html
med bara ett M på (både min och hans förnamn börjar på M och då står det ju för både mitt och hans namn, tänkte att det var lite mysigt.) Kanske någon sån där bok också, men det blir en bonus i så fall. Frågan är bara med manschettknapparna: kan man ge dem på bröllopsdagen, och så har man boken till dagen efter? Då kan han ju använda manschettknapparna på bröllopet. Vad tycker ni?
Hmm, nej, vi har ju inte heller tänkt sova ihop, fast jag vill ju gärna ge det till honom själv...
Vanligtvis ges ju morgongåvan efter bröllopet, men om jag ska ge honom manschettknappar, så vore det ju roligt om han kunde ha på sig dem på bröllopet. Därför skulle jag vilja ge dem till honom på morgonen den dagen vi gifter oss, men om vi inte ska sova ihop blir det ju svårt.
Och jag räknar med en gåva för att han får min oskuld på bröllopsnatten