Göteborgsbrudar 2008 del 2
En morgongåva behöver ju inte vara dyr... Kan du inte ge honom lite hintar, typ "idag skrevs det mycket om morgongåvor på Bröllopstorget..."
En morgongåva behöver ju inte vara dyr... Kan du inte ge honom lite hintar, typ "idag skrevs det mycket om morgongåvor på Bröllopstorget..."
En klocka tycker jag också är bra, men det ska jag ge i julklapp... Och så blir det rätt dyrt om det är en klocka han ska ha kvar länge länge...
Jag älskar presenter, både att ge och få Till min namnsdag fick jag en låda med skumtomtar (750 g) och 3 kg apelsiner av min m2b. Han vet att jag äääälskar både skumtomtar och apelsiner. Med det vill jag säga att presenter och även morgongåvan, inte behöver kosta mycket. Att visa hur mycket den andra betyder, kan man ju inte göra för ofta. Sedan kan jag ha svårt för presenter på tex alla hjärtans dag, om man aldrig ger eller får något de andra dagarna. Har svårt för konstruerad romantik, den behöver komma även de grå vardagarna, och de är ju många fler.
MrsD - varför måste du köpa underkläderna i Borlänge?
MrsD - är det Underverket? Där är de iaf jättebra, men fösta gången är det lite chockerande med så mycket hjälp när man köper underkläder...!
Japp, bodde i Borlänge några år...
Jag kommer inte att ha korsett, blir alldeles för tjockt under min klänning. Strumpebandshållare har jag inte tänkt på än. Ska alla ha stay-ups/strumpbyxor?
Astriden - ni ska ju också ha vigsel och fest på samma plats. Hur gör ni med transport ut till Stora Holm? Ska ni fotas där innan vigseln?
Det känns ju onödigt att åka "fint" till fotograferingen, om man inte vill ha bil el likn i fotograferingen. Men det känns kanske lite trist att köra själv, eller?
Ha ha, skulle precis fråga om någon har gjort ansiktsbehandlin gpå Gildaskolan, för jag bokade just in en i mars! Vore ju toppen om de är bra, eftersom det är såpass billigt.
Astriden - jag har faktiskt bokat in mig på Mazi nu också, så jag ska ringa och avboka den andra tiden. Har gått på Mazi länge, och jag blev inte alls nöjd med håret när jag klippte mig på nya stället... Eller, mest slingorna som inte bliev bra, och jag betalade ju ändå över 1400 för det. Så, nu hoppas jag på Mazi istället.
Majsis - visst ska du ha Frissan kan komma? Då var det ingen idé att ringa henne, eftersom vi gifter oss samma dag...
Ja, det blir nog bra, det tror jag. Det kan ju vara svårt när man är van vid en viss frisör att få en annan, så hon är säkert jätteduktig annars.
Jag har en annan fråga också: Hur gör ni som inte gifter er i kyrkan med musik till vigseln? Levande musik? Skulle gärna vilja ha det, och ska leta efter det, samt ett band till kvällen. Förslag mottages tacksamt!