Göteborgsbrudar 2008 del 2
Barba vad vill du ha?? Jag beställer! :)
Barba vad vill du ha?? Jag beställer! :)
God morgon tjejer!
Kunde inte komma in under hela kvällen igår, börjar bli smått irriterad annars är det väl m2b som har blockat
Håller på med inbjudningarna skall posta dem nästa söndag :)
Tar längre tid än väntat men men :) Sysselsättning varje kväll.
igår bokade jag vår resa till rom flyg och 5* hotell i 5 nätter inte helt fel!! Detta är hotellet :
www.expedia.se/pub/agent.dll/qscr=dspv/nojs=1/htid=907346
Vi tycker det är så lyxigt och glada att vi kan unna oss det :)
Skall på mässan med mamma på fredag :)
Astriden ser inte din sneapeak!!
Jag är lånar gärna tyget om det går bra Långserud! det blir säkert bra det som du beskriver.
Hoppas Cristal att ni får byta till lägenheten, alltid kul med nytt.
Atsriden tandläkare är inget kul, själv ta ut visdomstanden 1 april.
Astriden - Nina
Grund - Maria
Barba
Mrs D - Ida
Långserud- Catrin
Majsis- Malin
Cristal
Carinokenneth - Carin
Amor - Veronica
Halloj!!
Malinlars vi skall dit den 19/2 har inte hört att man inte får ta med mat ditt, men får se vadde säger! Har ni egen meny??
Du får berätta vad du anser sedan!!!
Vi skall oxå ha nattamat, men har öppen bar hoppas bara att folk inte är så att de slösar bort!! Kanske ha någon som har koll!!
God morgon tjejer!!
Hoppas allt är bra med er? Skall snart iväg till jobbet! Jag ser så fram emot imorgon då man får strosa i bröllopstankar/saker :)
Hejsan!!
Oj ingen har skrivit på ett tag, idag efter jobbet träffade jag min kusin vi skulle köpa lite smink ville ha en bra foundation, det slutade med 1600kr fattigare på Åhlens på cliniquee och estee Lauder, cremer och smink...
Men är supernöjd med mitt köp!! Men m2b kommer inte att veta!!! :)
Köpte även ett par små kängor låga svarta superköna på 70% rea.. Kunde inte lämmna kvar det!!
Grund vart går du och gör naglarna??
Verkar som det jag skrev inte kom med!!! Suck!!
Idag var vi i stan under dagen det var Jonas tur att handla det blev ett par nya glasögon som han verkligen behövde och lite kläder!
Sedan avr vi och tittade på sviterna på hotel 11, vilken besvikelse det blir inget för oss där!!!
Man får leta voidare vart skall ni bo på bröllopsnatten??
Hejsan tjejer!!
Jag var på mässan tyckte det var jätte trevligt trodde bara att jag skulle se mer hår och skönhet!!!
Men fick avklarat ett stort problem som jag hade :)
Var ute igår men min brudtärna vi hade så kul var på Buddha bar på Linne vilken fantastisk ställe vilka goa drinkar :)
Har suttit idag och gjort mina inbudningar 40 st klara bara 40 kvar!!!
Nej skall ner och pröva på vår bastu med m2b, sedan iväg till salsa sedan hem till mina päron för att äta söndags middag!
Jag vill jätte gärna fika denna veckan:
FIKA - ONSDAG
Amor - Veronica
De har ju samma märken men sedan tillverkar de ju själva oxå!! Jag tycker du skall se vad du vill ha för typ utav ring och sedan kanske fråga runt vad en sådan skulle kosta :)
En bra hemsida för engelbert är www.diamant.nu
Lycka till gumman :)