Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Göteborgsbrudar 2008 del 2

God morgon tjejer!!

Ja det låter som en busy dag mrs d, var det roligt att hålla kurs??

Astriden, jag har hittat en bra resebyrå till malaysia www.jambotours.se du kan väl oxå tipsa mig om du hittar något bra :)

Vi vill gärna åka iväg jan/feb för det gör en sååååå gott att åka iväg denna månad när det känns som värst här hemma, när skall ni åka?????????? Och vart???

Vi skall till kuala lampur och sedan till langkawi.

• Amor Eterno

Astriden!!

Alltid tråkigt sådant!! Men jag tycker att du har gjort rätt, hon har ju aldrig varit med förr eller ens tackat nej!! Gumman ha inte dåligt samvete, du visar nu hur modig du är som kan konfrontera och vill förklara varför tonårs fasoner vill du ju inte ha!! Tänkt inte på det! Alltid tråkigt med sådant onödigt!

Tänker på dig du får en bamse karam ifrån oss!!!!!!!!

Ha en trevlig fredag!!! Imorgon skall vi köpa ring!!! :)

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Hoppas ni har haft en bra helg?? Jag försökte komma in igår och skriva men det gick inte!!

Helgen har varit bra i lördags så köpte vi min ring på Hedens guld åhhhhhhhh sååå vacker den blir klar om 3 veckor så då sätter jag sedan upp en bild!!! Tackade min Jonas så mycket som tycker/anser att det är värd lika mycket om jag :)

Sedan så gjorde jag ett kap på en klänning ifrån esprit som jag hade sett innan jul på Åhlens tyckte att 900 kr var lite saftigt så jag lämmnade kvar den, men var innen och tittade hittade 1 klänning kvar och det var min storlek så var det halva rea priset så 250 kr!!! Vilket kap!!!!!!

Majsis hoppas det löser sig med korten!!!

Astriden min bror kommer upp på lördag säg till om du vill ha transport upp :)

Cristal välkommen så vart vill ni gifta er och vilken typ ab lokal blir det?? Vi kan kanske tipsa :)

Jag har oxå hållt på med festhäfte och hittat ett grymt sätt att hålla ihop allt!!! Jag köpte ett sådant elestisk band på Panduro i silverfärg finns oxå i guld och satt ihop det!!

Blir perfekt!!! :)

• Amor Eterno

Det är silverband som ligger allt ihop snurrat på ett paket det kostar kanske 21 eller 23 kr!! Man klipper längden man vill ha!
    Jag har gjort så här:

www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1014031&PPC=61290

Men som sagt köpt dem inte styck viss utan allt ihop på panduro som man klipper själv.

Och mina festprogramm är vikta så här:

www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1030748

Fast banden är ju lite tjockare på Panduro då det blir en knut längst ner!

Sedan kan jag tipsa om en hemsida där det finns vackra ringar och smycken med priser och allt!!! Det gillar jag!!

www.eurogold.se hittade min vigselring som jag köpte där, men tycker att den såg konstig ut på bild mycket vackrare live :)

Men detta blev det: Gå in på vigselringar och på DANIDOS märket sida 2 och ringen som är till höger på mellersta raden den heter Sandy P.

• Amor Eterno

GOd morgon tjejer!!

Mrs d vart köpte du frimärken?? Jag vill oxå ha hjärtan på!!

Jag tittade på gäst listan igår och det blir bara fler och fler skall nog skära ner på den!!! ?????

Hmmmmmm verkar som om alla pengarna går till maten nu och jag vill ju dekorera lokalen och det kostar ju en del oxå!!

Får se hur det blir, skall e-maila dem om klänningen har inte hört något än vill ju så gärna pröva dem igen!!!! :)

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Sur att jag inte kunnat koma in på BT!!

Atsrinden jag älskar Amor Vincit Omnia!! Vi skall nog abra ha datum och namn då våra förlovningsrinagr är redan graverade min står det "till min eviga kärlek" och på Jonas står det "amo-te eternamente" = älskar dig för evigt!

Stjärngudinnan bli orolig när du säger cysta hoppas allt gick bra??

Tack för tipset barba!!! Mrs d och cristal vad kul att hitta någon så!!!!!!!

Långserud jag kan tipsa om två ställen det är Hedens Guld och NOrdstans guld båda jättebra! Hoppas det blir bättre :)

Nu är det fika dags!!!

• Amor Eterno

Malin lars!!

Angående Aschbergska så har jag haft kontakt med Helena där vem är det du har talat med??

Jag har e-mailat nu 2 gånger till henne och inte fått något svar!! Vill ju gå ditt igen och titta lite närmmare på meny och ta lite kort på lokalen eftersom vi skall piffa upp den lite!!

• Amor Eterno

Hejsan jag är på jakt efter musiker jag med!! Vad tar de för att spela??

Vilken tur att alla gifter sig på olika datum!!! :)

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Mycket på jobbet nu!!!

Min Jonas är inte hemma idag så det blir väl att längta som bara den ikväll!!!!

Toligt att man känner så!!! Jag skulle vilja hyra tak tyg och röda mattan har hittat ställen men det är ju bara i stockholm hojta till om ni skulle hitta det här!!!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Jag är oxå med att ha champagne eller choklad provning!! :)

Fick mail idag om att min klänning har kommit igår!!!!!!!! JAAAAA Skall boka in en helg där vi åker och hämtar den!!!

Kanske lördag nästa helg eller så!!!

Skall beställa mina tärnklänningar nästa vecka barba vill du beställa???

Det bli ju på www.gojane.com kika in där och se om ni vill ha något!!!

Angående tal så har jag bestämmt att jag skall hålla det sista talet till min man! Usch kommer att lipa som bara den!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2