Göteborgsbrudar 2008 del 2
tack=)
tack=)
hm, lite besviken, va d bara en halvtimme? jaja, bättre d än inget!
Roligt att bt va me! *Asg*
godmorgon!
ännu en dag med regn *sååå positiv idag*
Har miljarder grejer o göra, inkl skriva FYRA uppsatser á 1000 ord, tentaplugga, och skriva arbete om maskar.. AHHH!!! o allt innan måndag..
bäst o sätta igång..
Hoppas ni andra har en bättre dag=)
Astriden - vilken härlig sida!
ja nu har jag iaf fått klart maskarna, så nu på nästa projekt! Tack Grund för uppmuntran, d kommer verkligen kännas skönt när jag e klar!
31 maj - InEx är mycke billigare än t.ex Wettergrens, jag hittade alla mina papper där för 1kr billigare per ark!
Det ligger mitt emellan Gamleport och Fröken Olsson
Det är ganska litet i källarvåningen, men de har mycke saker och kunnig personal! och som sagt, billigt!!
Goddagens alla!
Känner mig sååå duktig! har skrivit alla fyra uppsatserna på två dagar och hann till o med o gå en skön promenad i solen i dag=) o så ska vi träffa brorsan på tors o gå igenom grejer inför bröllopet, osa tider o telenr o sånt..
Ska snart iväg på handboll, hoppas ni har en bra helg!
Astriden - när vi hade träffen hos dig fick jag ett par pärlor för o ha i musselskalen (bordsplaceringen), satt o tittade på detta nu o d va två pärlor som va lika fast den ena va mindre, de va inte helt vita heller.. kommer du ihåg vart du köpte dem?
det är ju helläckert! fattar inte varför jag inte har frågat tidigare.. *S*
Astriden - fick tips om pärlhuset, kanske finns liknande där? ska kolla! tack ändå! har precis tänkt ut hur jag ska göra nu=)
Har fått massa inspiration att ta tag i saker idag, så så fort tentan e över på fredag så jäklar ska jag ringa o fixa!
Majsis- du har förstås kollat tiaror.se? hehe, alla tipsar ju om den *s*
fanhelvetesjäklaBTskit!!!!
Hade precis skrivit ett lååångt inlägg o så kraschar det IGEN!!!!! ÅHÅHHHH va arg jag blir!!
Så orkar inte förklara igen Astiden hur jag hade tänkt me pärlorna, men typ blanda pärlor o snäckor som bordsdekoration, eventuellt i nån genomskinlig vas eller så..
tack för nr till pärlhuset! ska absolut ringa o kolla!
Stenbruden - kul o se dig här!
men nu saknar jag Valkyriana, e d ngn som hört ngt?