Göteborgsbrudar 2008 del 2
Amor- gud va mycke fint d fanns på den sidan! kanske jag vill beställe ngt, va blev frakten?
måste springa t skolan strax, men ska kolla ikväll!
Amor- gud va mycke fint d fanns på den sidan! kanske jag vill beställe ngt, va blev frakten?
måste springa t skolan strax, men ska kolla ikväll!
Astriden - kul grej! de hade ju massa kul, men verkar inte som de skickar utanför usa? trist att sånt inte finns i sverige..
Summa skola! hade upprop i måndags o de har inte registrerat mig än.. suck..
Stjärnis - ja men nu har jag skällt på studievägledaren så hon reggade oss direkt *s*
Sitter me bordet fullt me grejer, ska börja skriva alla adresser på kuverten o få lite koll på allt kaos.. *s*
Grund - ja! nu e vi ju jättenyfikna!!!
Va spännande!!
Du har meddelande nu=)
usch Majsis - äter du o dricker ordentligt?
Majsis - Aj, då! hoppas d löser sig..
Nu ska vi se på västtrafik om jag kommer t skolan idag.. problem me spårvagnarna o jag har bara två h föreläsning, så får se om d e ngn idé o ens försöka..
Grund - den va ju urläcker!! förstår att du längtar efter den=)
Har vart på stan o shoppat lite, en ny plattång bla, ska strax testas! efter en toning dock..
Hittade en väska på rean för halva priset, men sen blev d för mycke folk o så orkade jag inte gå runt längre..
hörni, vet ni nånstans de har helt vanliga pärlörhängen, fast modell större? ni vet såna där för typ 59.50 på kicks.. hehe
Hittade halsband o armband, men inga örhängen! De ska va vita.. har redan rosa..
Cristal- Visade sig idag har lite folk i klassen som du nog känner=)
Usch va alla e sjuka, krya på er! Sitt inne o gosa me en film (ehh, alltså inte bokstavligt) koka en kopp te o njut av att ni inte behöver gå ut i detta vädret!
Astriden - va faktiskt inne o kollade där, men va ganska utplockat, kan hända d blir bättre senare i vår. Albrekts guld va helt hopplöst, de har ju sån rea nu så de har knappt något kvar..
Cristal - vill inte lägga ut bild på mig själv här, men jag letar upp dig på facebook! (Karro sa att du fanns där)
Då kanske du känner igen mig=) va me på utsparken, men kanske inte syntes lika mycke som de som näckade *ASG*