• mrsD

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Godmorgon!

Grattis Astriden!

Ja, d påminner mig om att min m2b fyller år 21 feb.. hm.. vad hitta på?

Ska iväg o plugga heeela långa dan idag..

Usch Majsis, varför utsätter man sig för sånt? *S*

• mrsD

Majsis - han fyller 32.. e så svårt t killar tycker jag... o ge ngt de verkligen uppskattar, parfym o kläder känns lite uttjatat.. ´hm.. frågade va han önskade sig: ett hema bio paket.. ja tjena för jag e ju rik som ett troll.. not

Har pluggat hela dan o d känns jättebra! känner mig så duktigt så jag ska fortsätta nu=)

Har bestämt att om jag klarar någon av tentorna (man får ju inte ha för höga mål menar jag.. hehe) så ska jag belöna mig själv rikligt *s*

• mrsD

Stenbruden - låter ju supernice!
    sambon hittade en resa me fritidsresor förut me all inclusive o sådär, för 45 000.. vet inte om d e bra eller dåligt..

Jag vill dit NUU!!!

• mrsD

Tack stjärnis!

va inne på ticnet o hittade en del, kanske göra en lista så får han välja? hmm...=)

• mrsD

Amor- du e min räddning! Det e ju hur bra som helst!
    Men, kanske e tråkigt om vi bokar samma?

Har du vart där förut? e maten bra osv?

• mrsD

Grattis Långserud! Hoppas du får en trevlig dag=)

Jag hade en trevligt morgon iaf=) låg en liten present på nattygsbordet när jag vaknade..

O fått tid för en intervju för mitt dröm-sommarjobb!!! wee!! ska dit v10.

Glad alla hjärtans allihopa!

• mrsD

Astriden - det låter som en helt underbar dag! kommer bli en bra hippa=) e me på allt d där, 600 e helt okej!

O Amor, du får hojta om du behlver hjälp med något!

Såg att stand-up va på onsdagen och han jobbar ju nätter.. men han fick en tre rätters middag me bubbel till av mig, stod o slet i köket *s*
    Sen fick han ett löfte om att vi skulle ut o titta på hemma-bio paket.

Stenbruden - vi har inte alls kollat mycket, detta var första gången.. ¨men vi ska väl börja spana lite och försöka kolla ut ett bra ställe..

• mrsD

Stjärnis - jaa.. alltså diamanter e alltid en bra present.. *blink*

• mrsD

Ja här e en till som har planerat knodd.. fast vi har redan tjyvstartat *s* blir d så blir d ungefär..
    visst hade d vart kul om man hade kunnat berätta på bröllopet? men sån tur har man väl inte.. *hum*

• mrsD

Amor - shit, 12000???? men har du kollat artistbanken.se? där finns ju massa i gbg som registrerat sig.. man kan ju provlyssna på dem innan man bestämmer sig o så..
    vi hittade vårt coverband där, o fick ju kanonpris!

Astiden, jag lägger min mail i din inbox!
    Kul me hippa!! wee!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2