• mrsD

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Godmorgon!

Majsis - jag håller helt me dig.. Tyckte dock att Mirakel va mysig.. kommer ju inte vinna ngt Eurovision men ändå..

Trodde jag skulle få umgås lite me m2b idag, men han vill tydligen bara sova.. suck.. kan jag väl förstå men jag vill ju umgås!! så jag sitter här o surar ist..

• mrsD

d e så tråååååkigt när han sover såhär länge!!! vill ju äta mysfrukost o hinna umgås lite innan han ska iväg på handboll.. han hade ställt klockan en kvart innan han måste åka, mycke vi får umgås.. not..

BLÄÄÄÄÄÄ

• mrsD

kan tyvärr inte säga så.. han jobbar ju inatt så han behöver sova.. men ska plugga hela veckan så hinner knappt ses då heller.. aja.. vi ses väl t bröllopet.. om ens då! han tittade helt förskräckt på mig när jag frågade om han hade tagit semester veckan före o efter bröllopet... han hade fått fredagen ledig... GAAAAHHH!!! fatta ARBETSNARKOMAN!

• mrsD

haha, jag gav m2b norton antivirus program.. han önskade sig d.. hehe..

Nä, får väl äta frukost i min ensamhet nu då.. finns ju smörgåstårta kvar sen igår.. o me den värsta pms:en jag nånsin vart me om passar d mig väääldigt bra just nu..

• mrsD

hej hej!

precis hemkommen från en kompis. Vi åt middag o drack lite vin när en kompis från sthlm kom o hälsade på. va jättetrevligt, men vännen e så gullig, hon hade gjort örhängen till mig med snäckor från costa rica o ett "båtfönster" med snäckor o ett tyg mellan så jag kunde hänga alla mina örhängen där..=) såå gulligt! som tack för att jag passade hennes krukväxter=)

Låter som ni hade roligt på mässan, men va tråkigt Astriden att d inte blev bra! va gjorde de egentligen???

ska se om jag kan smita på en fika på ons, vi e eg lediga o eftersom jag har 3 tentor veckan efter så vettesjutton.. borde eg plugga.. hmm.. men som sagt, ska se!

• mrsD

Känns rätt skönt o ha fixat d där me ringar redan... Måste berätta en härlig historia:
    En tjej berättade för mig att hennes förlovningsring hade försvunnit.. hon hade verkligen letat överallt o hon kunde bara inte komma på vart den hade tagit vägen!
    sen en kväll hade m2b fixat en romantisk kväll me champange, middag osv.
    Så fick hon champangeglaset o där låg ringen!!! Då hade han snott den o satt i massa diamanter i den!

Berättade d för min m2b o sa att eftersom jag har en solitär så kunde han ju "uppgradera" diamanten vid lämpligt tillfälle... hehe..

• mrsD

men usch Astriden! Tur att d inte va stylingen inför bröllopet!! nu har man bra skäl o vilja ha en provsminkning före..

• mrsD

hej hej!!

har en lista på d man kan ha i de där toakorgarna om ngn e intresserad. fibblar me en just nu, har spraymålat den vit o knytit ljusblått band runt me rosetter.. fyller på den lite pö om pö..

har precis spikat bandet, så nu e d bokat!

åhh, stenbruden, vart/när bokade ni? vi ska boka efter bröllopet.. mitt drömresmål!

• mrsD

Fina ringar! C&K!

GAAAHH!!! skulle skriva klart en labbrapport o måste ha slängt den, o skulle kolla o papperskorgen så hade jag naturligtvis precis tömt den!!! så nu får jag skriva om allt.. suck

men här kommer listan:

*Tamponger/bindor/trosskydd
    *hårspray
    *tuggummi/mintpastiller
    *godis
    *spraydeo
    *tops
    *näsdukar
    *strumpbyxor
    *huvudvärkstabletter
    *halstabletter
    *magtabletter (typ imodium plus)