Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Fick min bok idag som mrsd tipsade om, beställde den igår så det går snabb om man e ute innan kl 15...

Åh vad jag vill det ska bli årsskifte så man kan gå och köpa frimärken och posta inbjudningarna, då känns det som startskottet går för den stora planeringen.

är alla klara med sina julklappar förresten? jag har m2b kvar, har ingen aningn om vad jag ska ge han....suck

• Majsis2008

godmorgon chicksen!

är d den stora möhippan som är nästa träff eller ska vi ses nåt mer innan dess? kommer inte ens ihåg datumet för möhippan. får kanske ta tag i det?

sista dagen coh jobba idag, sen är jag ledig 12 dar så man hoppas ju att dagen ska gå snabbt idag....

• Majsis2008

GBG-brudars gemensamma HIPPA
    8/3
    Astriden
    Barbabruden
    Amor
    Grund
    Majsis

Förslag på pyssel, mys & skvallerträff
    Fritt fram för förslag på vart & hur
    26/1
    Astriden
    majsis

2/2
    Astriden
    Majsis

• Majsis2008

morrn morrn...så var man julledig från jobbet. Gött. Idag blir d full rulle hela dagen....
    åka storhandla strax på city gross, sen hämta kött hos mina släktingar, sen hem till svärisarna och lämna julskinka, sen hem och lasta in allt, sen in till stan och lämna skinka till hans farmor och farfar och hämta mina linser, sen hem igen...borde ut och kolla på julklapp till han med...
    sen ska även min avdelning ut på after work ikväll på hard rock, men d kommer va så mycket folk plus jag vet inte om jag känner för d riktigt.

• Majsis2008

hmm e nog bara jag som kommer vara här över jul...för jag ska bara vara hemma...

• Majsis2008

nu har jag lämnat ifrån mig min brorson, varit barnvakt, så mysigt med en liten bebis....
    Kallt med, blir och städa nu under kvällen och lite under morgondagen med så här är fint när man ska få lite gäster imorrn.
    Mysigt med sån kyla och frost kan jag tänka mig mrsD. Här e 0 gradigt och grått och trist som vanligt...

• Majsis2008

haha hittade roliga placeringskort på bluebox, med olika uppgifter på haha, undra om d hade varit nåt på bröllopet?

• Majsis2008

Ja, så är det dan före dopparedan....antar alla har fullt upp idag. Det kommer jag ha...städa, köra julklappar till svärmor efterom vi inte ska vara med där i år...sen hem och göra julskinka och sen vänta på gästerna till uppesittarkvällen...

• Majsis2008

God Jul alla tjejer! Hoppas ni får en mysig dag/kväll och många goa julklappar, det är ni värda så snälla som ni är här inne!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2