Inlägg från: Majsis2008 |Visa alla inlägg
  • Majsis2008

Göteborgsbrudar 2008 del 2

jo, d är d pappret jag har i mina inbjudningar fast i olika färger, inte hittat med bara rött....

• Majsis2008

jag har bara hittat det som är rosa...sen finns ett rött med typ stansade rosor i...

• Majsis2008

ja, jag sitter och kollar på vad man kan ha som omslag...tänkte göra ett klassiskt där bladen sitter ihop med ett sånt lite mer gammalt snöre som dom flesta har i sina inbjudningar...vi får se hur d bli, kul o ha nåt och pyssla med

• Majsis2008

Åh vad mysigt mrsD
    Själv sitter man här i regn och rusk och bara e irreterad över folk som inte kan sköta sitt egna liv istället för att ge sig på mig och säga jag måste tänka på vad jag äter med tanka på min brudklänning...hmmm mysko folk finns d överallt...

• Majsis2008

Oj vad kul astriden, själv så har jag nästan bestämt mig för att göra om dom. Sambon kommer få krupp på mig men jag e inte nöjd med dom, dom känns så B

• Majsis2008

Jag vill hitta papper som jag kan göra placeringskort av, vanliga vita, men vet inte vad dom hete rpå panduro...nu blir d en väääääldigt enkel inbjudan, som ser lite mer lyxigt ut..nu e d ju bild på oss två, tänkte att d får dom ju sen med tack korten så vill inte ha dom...

• Majsis2008

mina pengar, alltså gör jag om dom hahaha

• Majsis2008

nej, dom blir vita...blir dom på panduro med en vit ruta i mitten och så lite stansade saker runt om, i mitten av rutan ska jag klistra guldhjärtan, och sen bara vanligt vitt papper med text på insidan...

• Majsis2008

Jag hade tänkt skicka mina i slutet av januari, och det lär ju gå gort och göra dom ändå...

• Majsis2008

ja, jag e med trött på detta vädret...hoppas d stämmer att d blir uppehåll på måndag...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2