• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Angered ja, lite långt bort men det får gå...

grymt rim!!

• Grund

Gokväll tjejer!

Grattis till huset Stenis!!!

Här har hänt lite under helgen, roligt att läsa. Själv är detta första BT-besöket sen i fredags och nu lär jag väl inte kunna vara inne på dagtid heller eftersom jag börjar nytt jobb imorgon. Men jag får läsa på kvällarna och kanske på lunchen

Hade tänkt sy en massa på tärnklänningen men det har inte blivit något alls... kanske ska sätta mig nu en timma innan läggdags.

Sov gott!

• Grund

Hej Tjejer!

Nu är jag på nya jobbet och sniter nu in en sväng på lunchen. Helt galet att det snart är jul också. Denna veckan är det middag med gamla jobbet och cholkadprovning med det nya, så det blir trevligt. frågan är bar om jag ska fixa klappar eller sy tärnklänning idag. Kanske gör en snabbkoll på stan innan jag åker hem... har ni något bra tips på bra klappar till M2b så...

Kass med tre labbar mrsD

• Grund

Hej Tjejer!

Vad roligt att klänningen är klar Majsis!

En undran bara...Jag hänger inte med i det där att sova ihop innan bröllopet/ge morgongåva. Morgongåvan ger man såvitt jag vet dagen efter bröllopsnatten. Är det inte en symbol (som ett tack) för att mannen fått kvinnans oskuld??? Så har då jag fått lära mig. Ni ska väl ändå sova mer era män på bröllopsnatten tjejer???

Jag har också en liknande tanke och å andra sidan så är ju morgongåvan eg. en present till oss tjejer så när vi ger våra m2b:s presenter spelar väl kanske ingen roll

Eller??? jag är lite snurrig

• Grund

Majsis: Om det är den klänningen i ditt galleri så vill jag bara säga att den var fantastisk!!!

• Grund

Godmorgon Tjejer!

Så har man redan varit på jobbet en kvart *gäsp*. Är alldeles ensam på kontoret så det är skönt iaf.

Jag ska kolla efter manschettknappar i guld när jag kommer till Anu Dhabi. Min kompis har tydligen beställt som hennes bror ska få i 30-årspresent. Frågan är bara vad vi kommer heta i efternamn Man kan ju inte gravera in de initialerna han har idag...hihi. Ska bli så kul att åka dit och se hur det är och vad allt blingbling kostar.

Fast först längtar jag till fredag för då börjar julen!!!

• Grund

Något svar på efternamnen Astriden?

• Grund

Jag tror att jag önskar mig en klocka i mg. Kanske en sån som Cindy Crawford gjort reklam för i flera år

• Grund

Ja, visst är den fin, synd att den med stenar ligger på ca 30...
    Men men, det finns ju utan stenar också.

Typiskt att det ska ta så lång tid. Man är ju så nyfiken och vill veta med en gång

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2