• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Hur har ni gjort tidigare? vilket tid är lagom tycker ni?
    M2b är bortrest så ni kan få komma när ni vill

• Grund

Tack Astriden.

Ja, det är väl lättast om alla tar med vad ni vill ha å dricka.

Nu vet jag vad agendan är: PLANERA VÅR GEMENSAMMA MÖHIPPA DEN 8/3!!!

• Grund

Stjärngudinnan: Jag har också varit där i Mölndal. Det är väl på baksidan Maxi? På samma ställe har de lazerdome också. Chokladprovning är trevligt också. Eller champagneprovning kanske, undrar om det finns någonstans???

• Grund

Choklad och vinprovning på Systembolaget: 300 kr

• Grund

Tjenixen tjejer!

Majsis: Nu känns det som du väntat hur länge som helst. Jag hoppas verkligen att de kommer imorgon.

För ca 1 timma sedan öppnade jag hotmailen och där var mailet med stort M: bilderna på vigselringen! Den såg superfin ut men när jag granskade bilderna såg jag ett fel så nu känner jag mig lite besviken. De kommer ju få göra om ringen, så det är väl ingen större fara, men man vill ju att den ska vara perfekt direkt! Sen känner man sig lite jobbig också när man aldrig blir nöjd...

• Grund

Astriden: Kolla hotmailen!

Mrsd: Skicka mig ett meddelande med din mail så kommer bilder.

• Grund

Godmorgon tjejer!

Mrsd: You have got mail!

Astriden: Kass att du blivit sjuk. Hoppas det är en kortvarig bacill. Är du med i en vinklubb? Då kanske man kan fråga dig när man behöver tips?

Skönt med fredag! Mina planer är att ta det lugnt lördag och söndag men ikväll ska vi på premiären på Rondo av Lena och Orup. Jag diggar Lena!

• Grund

Det låter ju supertrevligt! Finns det plats för fler så hade det varit jätteroligt att hänga på.

• Grund

hej tjejer!

Amor: Hoppas verkligen din vän är OK!

Vad härligt det var med sol igår. Man hade nästan glömt att det går att ha blå himmel här i Sverige. M2b och jag har skrivit ut alla inbjudningskorten i helgen. Som vanligt med allt som har med datorer och skrivare å göra så tar det mkt längre tid än planerat men nu är det äntligen klart iaf och jag kan sätta igång att jobba med framsidorna. Måste köpa kuvert också, det får nog bli i eftermiddag.

Astriden: Hur va vinprovningen?

Majsis: Lite kul att du hade gissat att de skulle gifta sig också

MrsD: Spännande med slöjan. Hur ser den ut?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2