• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Godmorgon,

var inne å läste i tråden "fråga prästerna" och vips så fick jag svar på mig fråga utan att behöva fråga själv...perfekt!

På lördag ska jag å sälja gamla prylar på kommersen. Hoppas det blir bättre än Kviberg i våras för då gick det sådär. Då fick jag ett ryck att testa å tänkte sen-aldrig mer. Men nu ska jag med ett par andra å då blir det nog trevligare.

Såg ni på bröllopsbonanza igår eller?
    Himla synd att man inte fick se brudbuketterna. Man är ju faktiskt inte intresserad att se flygvärdinnan sitta å kommentera bara. Jag vill se blommor! Tre program har gått och inte ett enda tips än så länge, kanske nästa onsdag

• Grund

Jag måste bara dela med mig för jag blev så glad igår. Jag gick och simmade efter jobbet och när jag satt på vagnen hem såg jag att H hade ringt. Han undrade när jag kom men sa inget mer så när jag kom hem hade hade gjort tacos och mysigt för han åker till Alperna idag och är borta en vecka och häromdagen sa jag att jag var sugen på tacos så då fixade han en myskväll innan han åkte. Åh vad jag blev glad!

• Grund

majsis: vilka är era begynnelsebokstäver?

• Grund

jaa, det är verkligen de små sakerna i vardagen som är fantastiska.

• Grund

Majsis: jag gjorde ett exempel, se mitt galleri.

• Grund

Stjärn: Något drickbart. Jag funderar på om vi ska ha lite efterrättsprovning så ahr du någon specialité som du vill bjuda på så är det välkommet också. Men ABSOLUT inget krav!!!

• Grund

Usch, vilken kollega Aybee! So what om du passar bättre i kort. Fattar inte varför folk måste kommentera sånt. Kollegan vet ju om att du sparar till bröllopet. Skitdåligt, bara ett sätt att få uppmärksamhet genom att sänka andra.

• Grund

Vad tråkigt Cristal. Jag har aldrig varit där. Gå till Ramona, remanns, johans eller Tonys så tror jag absolut du får bättre hjälp.

• Grund

Godmorgon allihopa!

Och vad det verkar kommer det bli en föväntasfull dag för Astriden

Härligt att ni blivit klara med inbjudningarna MrsD och Majsis. Jag tror jag har gjort 17 st än så länge så jag har en bit kvar men det är roligt kvällspyssel.

igår var jag på matton en sväng och de hade sådana kuvert som jag tänkt mig men i ärlighetens namn är jag för snål. De kostar 3,60 på Inex och mellan 7,20 och 9,60 på matton så det kommer bli de billigare fastän att de är 0,5 cm för stora. Man slänger ju ändå bara kuvertet (måste tänka så)

Härligt med fredag!
    Ska bli så kul att träffa er imorgon!

• Grund

Hemma hos mig vid 18-tiden.
    Sorry att du inte fått inbjudan. Du är givetvis också välkommen!!!
    Vill du komma så skickar jag ut in adress i ett meddelande.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2