Göteborgsbrudar 2008 del 2
Hej alla, haft problem med inloggningen men nu gick det tillslut.
Astriden: Fy katten vad tråkigt! Och jättesvårt. Men jag tycker du ska sluta prata på MSN. För då liksom "vinner" hon eftersom hon vägrade prata. Skriv att du ringer ikväll (eller ngt) och om hon inte kan då kan hon skriva när de passar. Sen tycker jag du ska säga att när de tidigare valt att inte ha kontakt med dig så har du blivit ledsen. Speciellt när de inte ens hört av sig för att tacka nej. De har ju tydligt visat att de inte vill ha kontakt och eftersom du inte har varken tid eller lust att få ett uteblivet "nej tack" ännu en gång så blev de helt enkelt inte bjudna. Det är ju så de visat att de vill ha det. Duger det inte förut så ska det definitivt inte duga till ett bröllop där ni vill ha era nära och KÄRA.
Utifrån det du skrev så tycker jag såhär men jag vet ju inte egentligen hur relationen är. Men tänk på att vara tydlig med att uttrycka " när ni gör såhär, så känner jag såhär" för du har alltid rätt till dina känslor och det är svårare för dem att ge dig skulden. För vad jag kan utläsa så har du verkligen försökt. Bröllop är ju inte självklart ett släktkalas. Hoppas allt löser sig till det bästa och att du får en riktigt skön helg och att klumpen i magen inte blir alltför stor.
KRAM