Inlägg från: stenbruden |Visa alla inlägg
  • stenbruden

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Natti natti, verkar som ni sussar allihop

• stenbruden

Halloj!

Amor - Vi ska på en visning i Onsala och en i Anneberg. "Onsala" huset är ett nybygge som borde vara klart i jan - feb. Så vi kan fortfarande påverka inredningen, köket är ju såklart viktigt för oss... Kan inte tänka mig ett annat kök än det vi jobbar med. Så vi får se vad det kan göra på priset.
    I Anneberg var det kanonfint, ostört läge! Och köket är helt ok att byta ut. Vi vill helst inte hitta ett hus med ett nytt kök som vi inte vill ha.. det känns ju inte så bra att riva ut ett nytt kök Vi får se hur det blir.
    Egentligen hade det varit perfekt för oss att flytta till våren när vi kan sälja vår stuga..

Grund jag vill också se på skor!!

• stenbruden

Astriden - ja det ska bli spännande!!

Girlfriend - Välkommen!! Vi kommer att vara på Aspenäs. Där gäller det kuvert pris, allt inbakat alltså hyran av hela herrgården, 3 rätters och en hel del dryck 990 / kuvert.
    Beror ju lite på vad du är ute efter...?
    Vi ska gifta oss borgerligt på plats så bla därför var Aspenäs perfekt för oss.
    Har ni bokat kyrka? Om ni nu ska gifta er i kyrkan

• stenbruden

Hej tjejer!

Nu är det ett tag sen igen.. Snart ska det nog börja lugna ner sig på jobbet.
    I helgen blev det stugan med mys! Idag har vi kollat på golv och färg dit så nu börjar det verkligen bli klart!

Sen blev det såklart lite julpyntat hemma! Glögg och pepparkakor, mums!

Spa låter kanon till hippan tycker jag!!!!!!!!! Hade ju vart toppen om vi kan ha en egen liten avdelning med bubbel, kan bli hur kul som helst. Sen kan man ju käka nånstans och ta en runda på stan. Va kul!

Mässa låter kul, det ska jag kolla!

Vi skulle ju ha kollat på ett hus idag men det blev inget. Dom hade redan börjat buda över 3 milj och vi känner inte så himla mycket för läget så vi hoppade visningen.. Nya tag en annan gång!

Amor - vad fick du för svar från fotografen?? Jag var ju också inne på att ta henne men sen fick jag tips från Barba (TACK!!) om en annan tjej som kostade hälften så vi kör med henne istället. Tycker det låter väldigt konstigt att man dubblar priset så där, hon var ju inte billig direkt.. Fick ni också 10´från början för en hel dag?

• stenbruden

På torsdag ska jag äntligen komma iväg och prova klänning!
    Man behöver väl inte boka tid eller så? Jag tänkte gå till rehnmanns (heter det va) vid järntorget.. Ni som har vart där är det ok?

• stenbruden

Majsis - sidan om mässan funkar inte... (?)

• stenbruden

Tack snälla, Astriden!

Ja man vill ju kunna se och prova! Brudklänningar är ju svårt att se på en galge över huvudtaget, speciellt om det är plast också.. Kan man komma in och prova "bara sådär" på alla?

• stenbruden

Tack Grund!

Nu har jag kollat och bokat i almanackan!! Denna mässan tänker jag INTE missa!

Nu ska jag åka hem och fira min m2b som fyller år idag
    Han är trött så det blir nog lugnt... Men kanske lite god mat o ett glas rött, får se..

• stenbruden

Tack! Bra att veta att det har funkat att prova...
    Jag har ju redan hittat min klänning (galleriet) men vill inte beställa den innan jag har provat en i samma modell... Hoppas jag passar i den nu bara

Ses en annan dag! Kram på er allihop!

• stenbruden

Tack allihop för responsen på renmnans, ska nog gå till de andra först.. Kul det ska bli!!

AJ AJ stjärnis - det var inte kul o höra, stackars dig!! Kämpa på och ta det lugnt nu!

Barba - ja jag har pratat med henne, hon verkar ju toppen. Vi ska träffa henne efter årsskiftet nu för hon hade så mycket runt jul. Tror det blir hon istället!! TACK!

Amor - hur gick det med fotografen och jobbet/chefen? Kör på bara!

Men Malin - såg du inte en krater Nä.. det måste ha vart lite lätt stressigt att sitta fast i en grop när man har en tid o passa. Tycker bara det lät så sött

Oj oj Majsis ska du till Ullared nu så nära jul.. Vi kan ju ta den vägen när vi åker till stugan om vi vill. Det är ju alltid en fördel om det är för mycket folk... då drar man bara vidare. Men jag kan få lite lätt panik där när alla bara knuffas runt. Kärringarna är ju galna ibland!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2