Inlägg från: Stjärnis |Visa alla inlägg
  • Stjärnis

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Stenbruden: KRYA PÅ DIG!! Typiskt att bli sjuk just nu

Amor: Jag har precis kommit hem efter en kortis på stan. Det var helt sjukt! Jag skulle aldrig ha gått dit om jag inte hade sett en klänning som jag ville ha till nyår.. Vilka köer! Tur att du bara ska in och ut i en butik.

MrsD: Låter ju jättemysigt med lite kyla och rimfrost!

Astriden: Hur gick det på Gilda?

Grund: Vad kul att du ska vara få värdinna, vilken ära!

Majsis: Vad var det för kort?

Nu har jag beställt och betalat handpenning på min klänning. Längtar tills jag får hem den Dessutom har jag köpt underkläderna som jag skall ha på bröllopsdagen, skönt att kunna bocka av ngr saker på listan...

• Stjärnis

Nu ska jag försöka göra lite julgodis.. Knäck och chokladkola. MUMS!

• Stjärnis

Hej tjejer!

Nu är vi hemma i Götet igen efter att ha firat jul med våra nära och kära! Hur har er jul varit? Kul att se att en del av er skickat iväg era inbjudningar! Vi har fixat lite med våra nu under ledigheten och har nu bara ca 1/4 av alla inbjudningar kvar att göra. Det går framåt

Majsis och MrsD: Kul att se att ni snart får era klänningar!

Grund: Vad härligt det låter med ökenfärder, sol, värme och att du har hittat en smed som kan göra din vigselring. Håller tummarna för att den blir klar innan ni åker hem. De flesta nagelteknologer jag känner till i Gbg jobbar med akryl men jag vet att det har funnits en tjej på Nailteam som jobbade med gel. Du kan ju ringa dit när du kommer hem och se om hon finns kvar.

• Stjärnis

MrsD: Vad härligt att ni haft möjlighet att komma ikapp och få ägna er åt varandra! Det behövs mellan varven för att kärleken skall må bra, tror jag... Ja, vad ska man säga om vädret? När jag gick upp i morse trodde jag nästan att det var kväll, var så grått ute!!

• Stjärnis

GOTT NYTT ÅR TJEJER!!!

Här är det lite segt idag.. Vi drog oss hem vid halv fem tiden men kul hade vi!

MrsD: Nej, men usch så hemskt! Tur att det inte hände ngt värre med din sambo. Har ni polisnamält? Hur mår han? Reaktionerna efter hot kan ju komma ganska långt efteråt. Tro mig, jag vet. Jag har ju blivit hotad i jobbet ibland. Vad tråkigt att höra om din syster. Jag hoppas att hon får adekvat vård! STOR KRAM till dig MrsD.

Majsis: Vad trist att du har blivit sjuk. Krya på dig!

Astriden: Det är samma sak här, har en M2B som är lite bakis. Jag tänkte se om jag kan "bota" honom med en pizza Inte så bra för brudformen med tanke på att jag har gått upp ett och halvt kilo över jul. Hur gick det till? Men men, det löser sig! Har du fått ngr svar på dina inbjudningar än?

I år gifter vi oss tjejer! Ibland slår det mig att jag verkligen ska gifta mig med min ÄLSKLING!

• Stjärnis

Astriden: Oj, 28st redan? =) Vad skoj!! Hur många har ni bjudit totalt?

• Stjärnis

Majsis: Ja, vore kul att få se en bild!

Vi har nästan gjort klart inbjudningarna nu, bara inlagan som ska skäras till och infobladet som skall göras klart.. Längtar tills man kan skicka ut dem! Funderar på att skicka ut demlagom till alla hjärtans dag

• Stjärnis

Japp, nu är bakispizzan uppäten och vi har legat i soffan och tittat på skidorna. Vad duktig hon är, Kalla!

Känner mig rastlös idag men är samtidigt alldeles för seg för att hitta på något. Hmm, skulle behöva plocka iordning lite här hemma men det är ju så tråkigt. Det är mycket roligare att hänga här

• Stjärnis

En fråga tjejer! Kommer ni att skriva ut kontaktuppgifter till era toastmasters i infobladet? Eller kommer det att vara ok att anmäla sitt ev tal eller spex till era taostmasters i samband med festen?

• Stjärnis

Hej tjejer!!

Vad kul att ni har fått era klänningar nu! Då måste det kännas mer på riktigt, att det är nära, eller??

Barbabruden: Jag skall inte ha torselette. Det fungerar inte till min klänning. Jag ska istället ha en push- up med avtagbara axelband, string, strumpeband och stay- up fast utan silikonet, heter det stockings? Minns inte

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2