Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Halloj tjejer!!

Astriden tack japp jag längtar hem!! HAn ringde nu på morgonen han sa att han längtade till ikväll

Roliga historier det gillar vi :) Piggar upp en på morgonen!

Roligt att det kommer mer tjejer hit!!

• Amor Eterno

Mrs d: Tråkigt att höra detta med hunden, blandras vadå det är ju diskriminering (kan ma säga så om hundar? )

Är det hundförsäkringar då tex: Agria och så som säger det??

Stört löjligt tycker jag!

• Amor Eterno

Girlfriend: Hemsidan till Aschbergska eken heter

www.gbgcatering.se

Lycka till!!

De har tre rätters från 195:- per person!!

• Amor Eterno

Hejsan alla!! Just nu är det bara tjejer ! MEn alla är välkommna :)

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Igår var det pynt och bak för min del!! Så mysigt det blev hemma med alla lju som är uppe och mina nya gardiner som jag älskar!! Skall nog ta lite kort och lägga upp så ni får se :)

Bakade pepparkakor och lussekatter med barnen (mina små kusiner)

Mrs D hoppas det löser sig för din del, hatar när saker är ostrukturerade...

Enya du skall vigas på Oscar fredrikson det är min favorit kyrka som himmla vacker.. Jag skall på lucia konsert där :)

Idag blir det nog lite julshopping med mamma efter jobbet!

• Amor Eterno

Hej !

Glömde skriva om något som jag upptäckte igår! Jag var inne och surfade och tittade in på den fotografens hemsida som vi skall ha!

Såg nu att hon har dubblat priset på en heldag! Jämför med det som stod förut på hennes sida!!
    Vi har ju träffats och kom fram till ett pris muntligt!
    Jag har inte ringt henne igen utan vi sa att vi skulle höras av i Janurari och talas vid lite till!!

Hoppas nu att hon inte säger till oss att det är det priset som står nu! Tycker ni jag skall ringa och fråga?

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!!

Hoppas allt är bra med er, jag skall ringa fotografen idag får se vad hon säger!! ??

Tack alla för att ni finns här att bolla idéer med!!

Angående möhippan är jag defenitivt med på att ha lite spa och middag :)

Känner ni till någon bra spa?? Jag känner till hotell panoramas spa avdelning som man kan abonnera till oss själva 1 h och 45 minuter för ca. 300 kr person och då får man valfri dryck osv..

Men kom med mer tips :)

• Amor Eterno

Hej tjejer!!

Jag har e.mailat fotografen så vi får se vad hon säger??

Stenbruden jag måste säga att jag inte tyckte om Remmans just pga allt hängde i plastöverdrag, mina fvoriter i stan var ju Ramona desig och Johans högtidsklädder :)

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Mrs d, kul att du klara provet :) och räddade mappen!

Stjärnins lider med dig vet att magen är inget att leka med när det gör ont!!
    Kul att du hitta din klänning oxå :) Jättefint med halterneck :)

Idag blir det ett snack med cheferna här på jobbet som helt plötsligt nu vill att jag skall göra en annan yjänst en det jag anställdes för!! Nu har jag fått nog och skall idag säga min mening!! Wish me luck!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2