Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Hej tjejer!!

Kan tipsa om ett gallerie där man kan se massa klänningar!!

askepot-brudekjoler.sykel.pil.dk/index.php&category_id=11

Barba: nej jag har inte beställt ifrån gojane än, när hade du tänkt göra det?? Kanske vi kan göra det tillsammans?

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Gud vad jag sov gott inatt, har ju träningsverk ifrån tennisen gud vad otrännad man är!!!

Mem sov en halv timme längre än vanligt behövde det!!!

Astriden www.mazi.se jag funderar på att fixa mitt hår där kanske har inte bestämmt mig än??!!! Aldrig varit där men hört bra om dem!!

När brukar ni köpa grann?? Är redan så sugen!!!

• Amor Eterno

Ja liseberg har inte vi hunnit med heller!! Imorgon skall vi ha lite vänner över på glögg och så!! Men tar det ganska lungt till helgen!! Kanske in en sväng i stan och handla lite det sista!!

Grannen kommer i början av nästa vecka min m2b fyller år nästa fredag! Då vill jag ha grannen uppe... Julen skall firas hemma ho oss i år!!!

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Visst mrs d jag tar gärna hennes namn! Och man får tipda öppet men bara tre gånger på ett halvår!!! Detta har jag pratat med moderator om!!! (Du vet BT polisen)

Men men japp Mazi hade jag tänkt pröva har hört lite om dem och salongen ser jättefin ut :)
    Det finns en kille där som är ifrån spanien det är han som jag är lite intresserad att veta hur han jobbar!!!???
    De är ju lite vanna vid detta medelhavs tjocka håret! hihihi...

Börjar titta på min resa till USA nu men vad svårt det är att välja hotell finns ju ca. 1000 st att välja på eller mer!! Ja ja det för bli något bra!!! Vi skall åka på en outlet som ligger ca. 1 tim ifrån New York som har alla märken ni kan tänka er.. Woodbury common hetter det och det är 220 affärer vilken tur att de öppnar ifrån 09.00-21.00 Min m2b kommer att bli tokig!!!

• Amor Eterno

Hejsan alla!!

Sten bruden: Vad kul med hus men vart låg huset?? Om man får fråga?? Nyfiken!
    Roligt att gå och titta, gillar man det så gör man det!!
    Det är som brudklänningen!!! :)

Bara haft data problem idag på jobbet så jag känner inte så produktiv!!! Men men hem och städa undan lite då vi får hem lite gäster ikväll på glögg..

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Vi har haft det så mysigt på jobbet på morgonen med Lusse fika!! Jag är var den ende som hade glitter i håret :)

Mrs d : Joo jag förstår :) Tack så mycket för meddelandet skall se om jag bokar snart :)

Malin: grattis vad kul :) När börjar du?? Och vad blir det för jobb?

Grund du åker och firar jul annan stans eller var det till utlandet??

Astriden vad spännande att någon annan står där och bestämmer ditt namn (eller inte??) Men snart kommer det ju!

Majsis: Jag bestämmer inte heller!! Vi har valt att inte säga något han bara fågade om han skulle ha någon speciell färg?? Jag sa att klänningen hade ingen annan färg än vit!! Mer än så vet vi inte om varandra!!! Han skall åka om en månad eller två och titta på sina klädder med sin bestman!

• Amor Eterno

Tjejer!!

Jag har oxå gjort en massa:

Köpt klänning
    Bokat kyrka och lokal
    Köpt inbjudningskort
    Börjat köpa dekorationer
    Maten beställd
    Betämmt bukett, tårta och brudtärne klänningar (men inte köpt)
    Bokat fotograf
    Bestämmt hur ringen skall se ut men ej beställt!
    Har bokat ansiktbehandling varje månad fram till Juni.

Fattas att göra:

Köpa ovan nämmda
    Boka präst
    Köpa skor och acessoarer
    Köpa smycken
    Bestämma frisör
    Boka hotell
    Boka bröllopsresa
    Inhandla sprit
    Boka buss till resenärerna
    Boka catering till "festen" innan vigseln
    Boka florist
    Boka dj in a box
    Beställa röda mattan och choklad fontänen

JA det finns ju att göra!!! :)

Grund skall du titta på ring där??

Astriden vilken ring har du bestämmt dig för?

• Amor Eterno

Oj Astriden!!

Gud vad hemskt! Skall be för honom !!!
    Hoppas han klarar sig!
    Förstår att det känns jobbigt!

• Amor Eterno

Åhh vad skönt att han har vaknat!!!

Vad bra! Känns lättare att prata om matriela saker då!!!

Vi skall ha vår egen bil på dagen nånting måste man skära ner på och då har jag valt bort bil och en som filmar!! Skall be typ tre olika personer att filma på olika tillfällen så vi inte bara belastar en!!! (Skall se hur det blir med det??)

Kanske i sista minut så bokar man någon i alla fall men men...

Har börjat köpa mina vaser till borden! Och skall beställa blommor i mölndal som jag har hittat till vaserna!!

Har börjat på mitt programm tycker det är såååååå roigt att fixa med det!!

Tar med mig det nästa gång!!

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Haft data problem hela dagen!!!

Men men fått undan en massa papper på kontoret!! Och jag som hade tänkt göra det på mellandagrna får hitta på annat nu!!

Hade en hemsk drömm inat att jag hade klippt av mig håret alltså page under örönen!! Fick lite panik men frisören sa att ingen skulle märka det för jag skulle ju ha slöja!!! Gud vad man drömmer konstigt!!!

Igår var vi på Lucia konsert på Oscar fredriks kyrka helt underbart var det!! Ångrar mig nästan att vu inte tog den kyrkan!! Sååå vacker!!

Grund: Förstår att det måste kännas lite vemodigt men oxå spännande att börja på ny kula!!

HUr är det med Barba?? Har hon börjat jobba??

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2