• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Ph och Orup var riktigt bra! Lena är ju så galet rolig! Mkt roligare än jag uppfattat henne innan. Showen rekommenderas verkligen

Dessvärre blev jag lite besviken över ringen för den var felaktig precis som jag trodde och han som gjort den hade haft massa dåliga ursäkter när min kompis var där. Givetvis kommer jag inte köpa den när den inte är som jag beställt. Min vän ska prata med en annan kille i den affären som kanske kan hjälpa till istället eller så köper hon med stenarna och så låter jag han som gjorde min förlovningsring göra vigselringen också...

• Grund

Stenbruden: var beställde du stämpeln med monogrammet?

• Grund

Givetvis bilr det av på lördag. Jag skickar ut min adress och tfn.nr. Kolla inboxen snart

Blir kl 18 bra. Aybee, giveti också välkommen, då kan du få lite inspiration av oss kanske

• Grund

MrsD: japp, det var jag. Det låter ju jättefint. Finns det någon bild?

Igår när jag satt å väntade på att träningen skulle börja så ringa M2b och säger att vi ska på bröllop!! Sen fick jag ha gissningslek om vem inbjudan kunde vara ifrån. Vi visst einte om att dessa hade planerat att gifta sig i år så det var jättekul och det är den 17 maj i Örebro. Åhh vad roligt!!!

• Grund

Cristal: vill du komma på lördag?

Haha, roligt att man kikade in i Örebro-tråden och en som skriver "Igår skickade vi ut inbjudningarna"... haha jag vet

• Grund

Astriden: Knäpp fråga eftersom jag aldrig sett dig live men imorse var det en tjej på buss 60 i brunnsparken, det var inte du eller?

• Grund

haha, nä, jag hoppade av den bussen som du klev på
    Så när jag stod och såg hur full den blev och det stod en tom 60:a bakom så fick jag se någon som liknade dig. jag tar ju vagnen från Brunnsparken sen.

• Grund

Ja, nu när jag vet att du inte ser så farlig ut kanske jag vågar släppa in dig på lördag

Jag har ju bara gele och har aldrig testat akryl.

Vi kanske ses en annan morgon. Nu får jag hålla utkik efter en blondin

• Grund

Jag vet, det är urtrist. Det märktes rätt tydligt på översikten på senaste inläggen att det legat nere mellan 11,30 och 13.30.

Speciellt arg blir man när man skrivit ngt å det pajar innan det kommer med

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2