• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

Hej hopp!

Jättefin ring Amor! På sidan 4 i samma länk finns en som är väldigt den som jag beställt. Det är den längst ner till höger. Vad nöjd jag känner mig när det står 25000 på den och vi ska betala 11

Dock inte lika glad över förkyldningen idag också och m2b är lika kass han. Bara hängt i soffan hela dagen. Vi har idag börjat diskutera bröllopsresa så nu undrar jag vart ni ska åka, om ni hittat något prisvärt bolag etc.???

• Grund

Godmorgon brudar!

Jag vet Astriden, det är helt galet bra. Vi betalade ju 16 för min förlovningsring så jag skulle gissa att den jag beställt skulle kosta drygt 20 (?) här hemma. Men jag tror många blir fartblinda där nere, lätt att köpa större stenar än vad man tänkt från början. Jag fick säga till juveleraren : men jag vill ha mindre stenar så att den matchar min ring. De är ju så vana vid att folk köper stenar på strax under 1 ct... Det är nästan så att man tjänar in resan

• Grund

Godmorgon tjejer!

Haha, synd att det trillat bort en nolla MrsD, annars hade du fått ett grymt pris!!!!

Var ligger detta Mazi, aldrig hört talas om det?

Idag börjar jag se ljuset i förkylningstunneln, men bara börjar... alltid skönt när det går åt rätt håll.

Jag ska inte heller ha BH under klänningen så det minskar ju kostanden lite. Frågan är om man ska ha några stay-ups... förhoppningsvis är det varmt men samtidigt så kanske man ska lyxa till det med strumpebandshållare...hmmm, m2b blir nog glad då

• Grund

Ajdå Astriden. Var uppmärksam på om det blir värre bara, för om blindtarmen brister är det ju fara för livet.
    En kollega på mitt förra jobb berättade att han inte känt när den brast men alla runt omkring honom hade påpekat hur likblek han var. Är det ner mot ljumsken du har ont?

Jag hade ett gallstensanfall (antagligen) i höstas och det gjorde också vansinnigt ont. Men det satt strax under revbenen, till höger.

• Grund

Jag vet, men allt gick bra.

Har du ingen kollega som kanske känner igen symptomen? Det brukar alltid finnas någon som känner någon blindtarmsopererad.

Men det är väl typiskt med smärta vid ljumsken har jag för mig.

Du ska nog inte gå för länge utan att kolla upp det där. Det finns ingen vårdcentral i närheten?

• Grund

Det hoppas jag också.
    Krya på dig *kram*

• Grund

Har din kârl hämtat klänningen i Malmö Astriden??

• Grund

Jag har haft min klänning sedan i juni men fick ner den till stan igår för jag ska till sömmerskan på tisdag och justera lite.

Japp, tärnklänningen provades i AbuDhabi. Den var OK. Måste sy in toppen i ryggen men kjolen var bra. Ska börja med de andra nu eftersom nästa provning inte kan bli förrän i maj för hon i AD. Jag hade ju inte sytt färdigt den jag hade med ner, utan bara såpass att den gick att prova storleken hyffsat bra. Men jag tycker det känns bra

• Grund

Godmorgon tjejer!

Hur mår du idag Astriden???
    Jag hoppas att du mår bra!

Jag tycker du är duktig Majsis! Jag är inte så insatt så jag undrar varför ni måste äta soppa? På mitt gamla jobb var där några som drack sånt där "pulver" (vill ju inte göra reklam här) och det var tydligen effektivt. Inte i långa loppet kanske men mest för att det är motivationshöjande att man märker resultat direkt.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2