Göteborgsbrudar 2008 del 2
Godmorgon allihopa!
Grattis Malin! Superkul!
Astriden: Han heter Segerstedt. Han har spelat fotboll hemma i G-sund. Coolt va?
Godmorgon allihopa!
Grattis Malin! Superkul!
Astriden: Han heter Segerstedt. Han har spelat fotboll hemma i G-sund. Coolt va?
Du kanske också kan bli Idol då
Annars då? Hur är era statusar förövrigt i planeringen tjejer?
Själv är jag lite stressad, men det är väl planering i kombination med julen. Måste ju ha klar min tärnas klänning inför resan så det får bli hela lördagen till att sy. Sen måste vi fixa präst. Ska nog påminna m2b att han ringer snart.
Å såklart hoppas jag att de ringer och säger att mina skor har kommit
Jag vet att vi diskuterade kuvert-frågan precis när jag var ny i tråden och då var det någon som nämnde en gammal fågelbur också. Jag har kollat lite på panduro för jag hade tänkt en låda/kista i trä kanske. Det är bra iaf att ha något att lägga kuvert-presenter i, för jag tycker det där med kontonummer är så himla opersonligt. Så en fin låda av något slag är ju perfekt.
Planering jag igen
NU har jag bokat frisör också
majsis: Min stackars M2b vill bestämma men jag dissar alla hans förslag tills det blir det jag vill. Juste va?
Haha, Givetvis är det inte så illa som det låter, mest på skoj fast jag vet vad jag vill att han ska ha på sig, så man får hinta lite snyggt bara
Kvinnlig list tjejer... Kvinnlig list...
Snygg lista Astriden!
Amor: Åker till Abu Dhabi över nyår till min tärna som bor där nu. Kolla in weather.edition.cnn.com/weather/intl/forecast.jsp&zipCode=522486239256
Känns bra
Astriden: Vilken av ringarna bestämde ni? Med eller utan stor sten? eller ngt helt annat?
Nää vad hemskt Astriden.
Hoppas av hela mitt hjärta att han blir helt återställd
Amor: Jag ska kolla på ringar där. Min tärna har hittat en jättebra guldsmed.
Men vad obetydligt det blev att prata bröllop när Astridens kollega är svårt skadad...Ibland behöver man vakan upp och inse det viktiga i livet...