• Grund

Göteborgsbrudar 2008 del 2

eller berg-och-dal banan kanske

• Grund

Astriden: Hur lång tid tog det innan du fick svar från PRV? Nu har jag mailat... spännande

• Grund

Japp, men så kom jag på att jag mailat från jobbmailen och jag slutar ju på fredag Lite klantigt...

• Grund

ja, det är ju hur spännande som helst! Hoppas allt går vägen nu också.

Jag får väl skicka ett nytt mail om det inte kommer något innan fredag. De kan ju hinna svara, förhoppnignsvis

• Grund

Nu ska jag strax smita från jobbet för att göra ett behövligt och efterlängtat besök hos frisören! Åhh vad skönt det ska bli

Vi ses imorgon tjejer!

• Grund

Godmorgon tjejer!

Å tänk vad du kan shoppa Amor

malin: jag tycker också synd om dig.

Så vaknar man upp som brunett igen efter några månader som halvblondin, alltid lika konstigt...

• Grund

Å vad mysigt att baka. Funderar på att inviga min kära Kitchen Aid i helgen.

Är det någon som har något bra tårtrecept som är enkelt och gott? Jag ska ju sluta jobbet på fredag så då får jag ju ha tårta med mig.

• Grund

Vad spännande stenis! Det är verkligen en stor affär och en stor omställning. Jag hoppas vi också kan hitta ett drömhus en dag.

Astriden: Fick precis svar från PRV och ett av våra två namn var sökbart Nu vill jag söka direkt för nu blev jag så otålig

• Grund

Astriden: Ja, du skickade ju dina förslag till min mail och det var ju ganska många. Men jag förstår att du ville ha samma namn som Snygg-Erik

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2