Inlägg från: Astriden |Visa alla inlägg
  • Astriden

Göteborgsbrudar 2008 del 2

det är så tvetydigt & väldigt svårt de där..
    klart att man glädjes år andra & deras bröllop men det viktigt att få vara prinsessa på sin egna dag utan att överglänsas av andra
    Jag tror det är viktigt att sätta sig egna prägel & stil på sin dag. Då kanske det är lättare att inte jämföra & jämföras..

Sen ska vi ju inte glömma att vi antagligen är de värsta kritikerna till vårat bröllop själva

• Astriden

haha, jag är ett galetkontrollfreak så jag kommer att behöva förbereda allt till max, försäkra mej om att alla vet vad som förväntas & sen ta typ 20 lugnande Haha

Men med lite tur så kommer vi ikapp med planeringen & fixandet så att jag känner mej ganskla lugn när dagen G kommer...
    va tusan man dör ju inte om en gaffel liffer 2 mm fel

• Astriden

Haha, japp jag tog buss 60 kring 7:35 imorse... du med Grund?
    Om du såg en väldigt trött, blond, blek & hosig tjej så va det jag
    Jag va lite sur imorse så jag hade hoppats på att åka med M till jobbet men han bestämde sig att i sista sekund att stanna hemma med den förkylning jag har smittat honom med.

Jo 31maj, naglarna sitter på än behöver ett återbesök efter 3 veckor nu.. då jag är ovan så slits de lite mer än jag hoppas de gör i fortsättningen. Ska höra med henne bara, så det är ok att ge ut numret.

• Astriden

va lustigt Grund.
    Jag har acrylmassa men ett tunt lager gele över för att få glansen.

• Astriden

vi ska oxå gå på mässan för lite extra inspiration såhär i slutet M va med på tjolöholms slott utan att klaga allt för mycket.

31maj, vet inte ännu men betalade 400:- för första besöket så bör väl ligga kring 300:- antar jag..

• Astriden

mrsD tycker att ni kan ge 250 som par då ni varken är jättenära eller är bjudna

God morgon allihopa!

• Astriden

Kolla MAP grund, enormt utbud till bra priser & finemang service tycker jag

• Astriden

Klänningen kommer på fredag Ooaa!
    *längar*
    Embossing heter den där pulverhistorien
    Tänkte använda det.. men gav upp när jag insåg hur jobbigt det va att göra så många i inbjudningarna, festhäften & vigselprogrammen

Knner mej helt förvirrad & sen i allt nu..
    drygt 2 månader kvar & jag har massor att göra!!
    Måste komme igång med allt pyssel igen

• Astriden

Jo, det är ca 70 av 115 som tackat ja nu..
    har Alla Hjärtans Dag som sista osa så det är ju 2 veckor kvar... Men man vill ju att alla ska osa snabbt så vi kan sätta igång med bordsplacering som jag känner kommer att bli ett stort projekt..

• Astriden

på min födelsedag då majsis

Är det någon mer än ja som har skilda föräldrar med nya partners? om, så undar jag hur ni gör med honörsborder...?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2